Η Volvo καταργεί το δέρμα στα ηλεκτρικά της.

Η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης δεν είναι το μοναδικό που απασχολεί τους κατασκευαστές. Για την ακρίβεια, είναι μόνο ένα μέρος του συνόλου που ονομάζεται “βιωσιμότητα” και δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην ενέργεια που καταναλώνει ένα αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή του, την ιχνηλασιμότητα τους και τους προμηθευτές με τους οποίους συνεργάζεται η εκάστοτε εταιρία και το κατά πόσο αυτοί ακολουθούν τις ίδιες πρακτικές. Γι’ αυτό η Volvo δεσμεύεται πως ήδη από το νέο C40 Recharge και για κάθε νέο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει στην αγορά, καταργεί την χρήση δέρματος.

Αυτό σημαίνει πως από το 2030 και έπειτα, οπότε και θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κανένα αυτοκίνητο της δεν θα χρησιμοποιεί δέρμα ενώ παράλληλα, δουλεύει ενεργά πάνω στην εξεύρεση βιώσιμων λύσεων υψηλής ποιότητας και για άλλα υλικά. Σύμφωνα με την σουηδική εταιρία, στόχος είναι το 25% των υλικών που χρησιμοποιούνται στα νέα Volvo είτε να αποτελείται από ανακυκλωμένο περιεχόμενο, είτε να προέρχεται από βιολογικές ουσίες μέχρι το 2025. Ένα παράδειγμα είναι το υλικό Nordico που κατασκευάζεται από πλαστικά μπουκάλια αλλά και ο φελλός που επαναχρησιμοποιείται μετά την βιομηχανία του κρασιού. Όσο για τα υφάσματα, η Volvo προμηθεύεται υπεύθυνα το μαλλί που χρησιμοποιείται σύμφωνα με τα αναγνωρισμένα standards για την ποιότητα ζωής των ζώων. Την ίδια ώρα, απαιτεί από τους προμηθευτές της να χρησιμοποιούν 100% ανακυκλώσιμη ενέργεια επίσης μέχρι το 2025 ενώ θέλει να μειώσει ακόμα και την χρήση προϊόντων ζωικής προέλευσης στην παραγωγή πλαστικών ελαστικών, λιπαντικών και κολλών.

Κανείς δεν είπε ότι ο δρόμος για την επίτευξη αυτών των στόχων θα είναι εύκολος. Το αντίθετο! Όπως αναφέρει ο Stuart Templar όμως, διευθυντής παγκόσμιας βιωσιμότητας της εταιρίας, “το να είσαι ένας προοδευτικός κατασκευαστής σημαίνει ότι πρέπει να εξεταστούν όλοι οι τομείς της βιωσιμότητας, όχι μόνο οι εκπομπές CO2”. Η Volvo πετάει το γάντι και μένει να δούμε ποιος θα το σηκώσει γιατί αυτή η ηθική στάση μπορεί να αποτελέσει έναν παράγοντα διαφοροποίησης και αλλαγής όχι μόνο στην βιομηχανία αυτοκινήτου αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.