Ακριβότερο από το αντίστοιχο VW το μικρό EV της Cupra.

Τα κομμάτια του παζλ αρχίζουν να μπαίνουν στη θέση τους. Εδώ και καιρό γνωρίζαμε ότι οι εταιρίες του Volkswagen Group θα προσθέσουν στην γκάμα τους ένα μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό και προσιτό μοντέλο και έχουμε δει (έστω και σε μορφή concept) τα δύο από τα τρία αναμενόμενα. Η Volkswagen παρουσίασε το ID.Life Concept και η Cupra το UrbanRebel Concept και έχουμε μία καλή ιδέα του τι να περιμένουμε όσον αφορά στα entry-level ηλεκτρικά για τα μέσα της δεκαετίας του διανύουμε. Ενώ όμως η έκδοση παραγωγής του Volkswagen θα ξεκινά από τα €20.000, η Cupra στοχεύει λίγο ψηλότερα.

Η έκδοση Cupra του μοντέλου θα είναι ακριβότερη επειδή θέλουμε να τοποθετηθεί ανάμεσα στις κατηγορίες μαζικής παραγωγής και premium.

Δήλωσε ο CEO της ισπανικής εταιρίας, Wayne Griffiths στο περιθώριο της έκθεσης του Μονάχου. Πόσο ακριβότερη; Σύμφωνα με τον Griffiths, ο στόχος για την τιμή εκκίνησης του μικρού EV είναι τα €25.000 αλλά θα προσφέρει και περισσότερα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα αδερφάκια του εντός του VW Group – το ID.2 όπως περιμένουμε να ονομαστεί η έκδοση παραγωγής του ID.Life Concept και το Elroq που θα είναι το αντίστοιχο Skoda.

Μηχανικά, τα τρία μοντέλα δεν θα διαφοροποιούνται αισθητά αλλά θα διαφέρουν τα designs τους και οι χαρακτήρες τους. Όσον αφορά στο πρώτο, ο Griffiths μας ζωγράφισε μία εικόνα:

Θα κάνουμε ένα πολύ προκλητικό design. Η έκδοση παραγωγής είναι πολύ κοντά στο UrbanRebel. Βγάλε την πτέρυγα από το πίσω μέρος και το splitter από το εμπρός και είσαι πολύ κοντά σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε με το αυτοκίνητο που θέλουμε να λανσάρουμε το 2025.

Δήλωσε το μεγάλο αφεντικό της Cupra, συμπληρώνοντας ότι ο σπορ σχεδιασμός θα συμπληρώνεται και από ανάλογα σπορ οδική συμπεριφορά. Για να γίνουν όλα αυτά πραγματικότητα στο χρονοδιάγραμμα που “διαφημίζει” η εταιρία όμως, πρέπει να συμβούν άλλα πράγματα νωρίτερα. Το VW Group θέλει να παράγει την τριπλέτα των μικρών EV στην Ισπανία και πιο συγκεκριμένα, στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell και αν χρειαστεί, στην μονάδας της VW στην Pamplona αλλά ακόμα δεν έχουν παρθεί αποφάσεις. Η Ισπανία ανακοίνωσε τον περασμένο Ιούλιο ένα πλάνο επενδύσεων ύψους 4.3 δισεκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών και η Seat σκοπεύει να ενταχθεί σε αυτό το πρόγραμμα, όμως ακόμα δεν είναι τίποτα οριστικό και ο χρόνος πιέζει.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.