Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την βενζινοκίνητη Porsche Macan.

Η Macan εξακολουθεί να προσφέρει στην Porsche ακόμα και τώρα, 7 χρόνια μετά την παρουσίαση της. Η σημασία της αντικατοπτρίζεται από τα 43.618 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν κατά το πρώτο μισό του 2021, που την κατατάσσουν δεύτερη στην λίστα με τα best sellers της γερμανικής μάρκας μετά την δημοφιλέστατη Cayenne φυσικά. Δεν προκαλεί εντύπωση λοιπόν το γεγονός ότι στα μέσα του καλοκαιριού παρουσιάστηκε η ανανεωμένη έκδοση που φέρνει και ένα ανακάτεμα της τράπουλας όσον αφορά στην γκάμα: η Turbo καταργήθηκε, την θέση της πήρε η αναβαθμισμένη GTS ενώ την θέση της GTS καταλαμβάνει πλέον η S. Όλα αυτά δεν θα έχουν σημασία σε μερικά χρόνια όμως, αφού ο χρόνος έχει ήδη ξεκινήσει να μετρά αντίστροφα για την βενζινοκίνητη Macan.

Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που περιορίζουν ένα project. Ένας από αυτούς είναι φυσικά η νομοθεσία. Ένας άλλος είναι οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων. Μέχρι σήμερα δεν έχει παρθεί κάποια οριστική απόφαση αλλά εικάζουμε ότι το 2024 θα είναι η χρονιά.

Να σημειώσουμε ότι περιμένουμε την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της Macan να παρουσιαστεί το 2022 και να λανσαριστεί στην αγορά έναν χρόνο αργότερα καθώς οι δοκιμές βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο κι αυτό σημαίνει ότι για έναν χρόνο τα δύο μοντέλα θα συνυπάρχουν. Η ηλεκτρική Macan θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο του Group που θα χρησιμοποιεί την Premium Platform Electric (PPE) που εξέλιξαν από κοινού η Porsche και η Audi και που στο μέλλον θα την δούμε και σε άλλα μοντέλα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.