Η Lotus αποκαλύπτει την πλατφόρμα της επόμενης γενιάς.

Μία νέα ημέρα ανατέλλει στην Lotus κι αν η Emira ήταν το τελευταίο φως της προηγουμένης, η E-Sports αρχιτεκτονική αναπαριστά το γλυκό φως της αυγής. Μία αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική που εξελίχθηκε από το Project LEVA (Lightweight Electric Vehicle Architecture) για να αποτελέσει την βάση της επόμενης Elise, Exige και Evora.

Η νέα πλατφόρμα είναι 37% ελαφρύτερη από αυτήν της Emira και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Lotus, μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες με χωρητικότητα από 66.4 έως 99.6 kWh τοποθετημένες είτε η μία πάνω στην άλλη πίσω από τα καθίσματα αλά-Evija, είτε αποκλειστικά στο πάτωμα όπως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα EVs ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί τόσο για διθέσια όσο και για 4-θέσια μοντέλα με μεταξόνια από 2.47 μέτρα έως 2.65. Όσον αφορά στους ηλεκτροκινητήρες, η E-Sports μπορεί να φιλοξενήσει έναν ή δύο με ιπποδύναμη από 475 έως 884 άλογα! Για να το πούμε και πιο απλά, τα επερχόμενα ηλεκτρικά sports cars της Lotus δεν θα δυσκολεύονται ιδιαίτερα να αφήσουν στην σκόνη τους τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα!

Το τελευταίο που αξίζει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, είναι ότι η πλατφόρμα θα βρει τον δρόμο της για την επόμενη γενιά των (ηλεκτρικών) sports cars της αγγλικής φίρμας αλλά θα γίνει διαθέσιμη και σε πελάτες της μέσω του τμήματος Lotus Engineering. Ωστόσο δεν θα πρέπει να θεωρούμε ότι η E-Sports αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα νέα μοντέλα της Lotus. Σίγουρα θα την βρούμε στην διθέσια “Type 135” που είναι προγραμματισμένη για το 2026 αλλά το 4-θέσιο coupe και τα SUVs που θα κατασκευάζονται στην Κίνα, θα βασίζονται σε μία πλατφόρμα που θα παρέχει στην αγγλική μάρκα η μητρική Geely.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.