Με την ίδια συνταγή και το επόμενο Dacia Duster.

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Μπορεί να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κλισέ στον κόσμο αλλά υπάρχει λόγος γι’ αυτό – εκφράζει μία πραγματικότητα. Το Duster είναι ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα ομάδος που κερδίζει και η Dacia το γνωρίζει πολύ καλά, όπως γνωρίζει και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Έτσι, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος για περιττούς πειραματισμούς και ο product manager του Duster, Julien Ferry, δηλώνει ευθαρσώς και με πάσα ειλικρίνεια πως ο διάδοχος της τρέχουσας γενιάς θα είναι “το ίδιο αυτοκίνητο”.

Πρέπει να απευθύνεται στους πελάτες που αναζητούν ένα απλό αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου.

Δεν χρειάζεται επεξήγηση ούτε ανάλυση. Το Dacia Duster είναι ένα από τα φθηνότερα 4×4 στην αγορά ως ένα “μη-ειδικό εκτός δρόμου όχημα” και αυτή η συνταγή πρέπει να ακολουθηθεί κατά γράμμα και στην επόμενη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει η Dacia να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της CMF-B αρχιτεκτονικής. Ο εξηλεκτρισμός είναι μία τεχνολογία-μονόδρομος ακόμα και για budget φίρμες όπως η Dacia και η CMF-Β πλατφόρμα θα επιτρέψει στην εταιρία να ενσωματώσει στην γκάμα της και το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που χρησιμοποιείται στο τρέχον Captur. Για κάτι περισσότερο από αυτό, υπάρχει η CMF-BEV αρχιτεκτονική που ναι μεν προσφέρει σημαντική ευελιξία στο θέμα της παραγωγής (καθώς τα μοντέλα που βασίζονται σε αυτήν μπορούν να κατασκευάζονται ακόμα και στην ίδια γραμμή με αυτά που χρησιμοποιούν την CMF-B) αλλά δεν μπορεί να φιλοξενήσει ηλεκτροκινητήρες και στους δύο άξονες που αυτομάτως, απαγορεύει το λανσάρισμα μίας τετρακίνητης, αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης. Δεν είμαι σίγουρος για το κατά πόσο ταιριάζει στον απλοϊκό χαρακτήρα του Duster μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όμως. Θα δείξει ο χρόνος…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.