Nissan: Η μυρωδιά του καινούριου αυτοκινήτου.

Υπάρχουν δύο είδη ανθρώπων. Αυτοί που εξιτάρονται με την περίφημη “μυρωδιά του καινούριου” και αυτοί που την σιχαίνονται. Δεν έχω λόγο να κρύψω ότι ανήκω στην πρώτη κατηγορία. Λατρεύω την μυρωδιά στο εσωτερικό ενός ολοκαίνουριου αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν είναι το περίεργο μείγμα χημικών και άλλων πτητικών ουσιών ή απλά η εμπειρία της εισόδου και χρήσης ενός “παρθένου” αυτοκινήτου ή ένας συνδυασμός των δύο αλλά δεν κρύβω ότι μου αρέσει. Ακριβώς επειδή υπάρχουν αυτές οι δύο κατηγορίες λοιπόν, οι εταιρίες δίνουν ιδιαίτερο βάρος στην “μυρωδιά του καινούριου” – όσο εφήμερη κι αν είναι, δεν παύει να είναι μέρος της πρώτης εντύπωσης άλλωστε.

Η Nissan για παράδειγμα, έχει τον Peter Karl Eastland. Ο Peter Karl Eastland έχει Master’s στην Χημεία με Εγκληματολογική Επιστήμη από το Πανεπιστήμιο του Leicester αλλά έχει επίσης εξαιρετικά οξεία όσφρηση. Ο συνδυασμός αυτών των δύο τον καθιστά σχεδόν ιδανικό για την θέση του “Odor Evaluation Lead Engineer” ή αν προτιμάς, επικεφαλής μηχανικού εκτίμησης οσμής στη Nissan. Είναι με λίγα λόγια ο άνθρωπος που κρίνει αν η οσμή ενός καινούριου αυτοκινήτου το οποίο μόλις κύλισε τις ρόδες του στην γραμμή παραγωγής είναι η επιθυμητή. Αυτό έκανε με το καινούριο Qashqai και αυτό κάνει με κάθε νέο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας. Επιπρόσθετα όμως και ενδεχομένως πιο σημαντικά, ο Peter Karl Eastland είναι ένας από τους ανθρώπους που επιλέγουν και διαμορφώνουν αυτή την οσμή.

Είναι μέρος της δουλειάς μας να σιγουρευτούμε ότι οποιοδήποτε υλικό χρησιμοποιούμε θα είναι τέλειο όσον αφορά στην οσμή του και πως όλες οι οσμές συνδυάζονται αρμονικά.

Ένα βασικό μέρος του ρόλου μου στην εκτίμηση ενός υλικού είναι να διατηρήσω τον πελάτη στο επίκεντρο. Με κάθε αλλαγή ή νέο design, δυνητικές οσμές θα γίνουν μέρος μίας ευρύτερης εκτίμησης της αποτελεσματικότητας αυτής της αλλαγής.

Δήλωσε ο Eastland σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας του που μπορεί να μην φαίνεται σημαντικό καθώς, όπως είπαμε, η “καινουργίλα” θα φύγει αργά ή γρήγορα, αλλά με δεδομένο ότι υπήρξαν κάποια ατυχή περιστατικά στο παρελθόν σε άλλες μάρκες, διαδραματίζει πολύ καίριο ρόλο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.