Mercedes-AMG EQS 53. Η πρώτη ηλεκτρική AMG.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-AMG έμελλε να είναι η EQS 53 που παρουσιάστηκε σήμερα και πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην έκθεση του Μονάχου πριν λανσαριστεί επίσημα στην αγορά αργότερα μέσα στη χρονιά. Ένα μοντέλο που θα σταθεί απέναντι από ανταγωνιστές όπως η Porsche Taycan Turbo S και το Audi RS E-tron GT προσφέροντας ένα setup με δύο ηλεκτροκινητήρες και το μαγικό άγγιγμα της AMG τόσο στην εμφάνιση όσο και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Ξεκινώντας από τα… βασικά, η Mercedes-AMG EQS 53 εξοπλίζεται όπως είπαμε με δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι παράγουν έως και 761 ίππους και 1.020 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα όμως είναι εφικτά μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι στο mode “Race Start” με ενεργοποιημένη τη λειτουργία Boost χάρη στο “AMG Dynamic Plus” πακέτο κι έτσι, η ηλεκτρική AMG είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα ή αν προτιμάς, περίπου 0.4 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σύγκριση με την κορυφαία EQS. Η τελική ταχύτητα δε, είναι περιορισμένη στα 220 km/h για το standard μοντέλο και στα 250 km/h στα αυτοκίνητα με το Dynamic Plus πακέτο. Η “κανονική” ισχύς που παρέχει το σύστημα, συνεχόμενα δηλαδή και χωρίς ειδικές συνθήκες, είναι 657 ίπποι και 950 Nm ροπής.

Τόσο οι κινητήρες όσο και το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης έχουν δεχθεί τις περιποιήσεις της γερμανικής μάρκας ώστε να αποδίδουν με τον τρόπο που αρμόζει σε μία καθαρόαιμη AMG ενώ το ίδιο ισχύει φυσικά και για την αερανάρτηση αλλά και για το σύστημα τετραδιεύθυνσης ενώ η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 107.8 kWh που υιοθετεί αρχιτεκτονική 400V. Για την πέδηση φροντίζει το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους διαμέτρου 17 ιντσών με 6-πίστονες δαγκάνες που φωλιάζουν σε ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο και ένα carbon-ceramic σύστημα ενώ η ηλεκτρική AMG προσφέρει 3 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας με την ρύθμιση να γίνεται μέσω paddles στο τιμόνι.

Ανάλογη των χαρακτηριστικών της Mercedes-AMG EQS 53 είναι και η εμφάνιση της με την μαύρη γρίλια, τους νέους προφυλακτήρες (με τον πίσω να ενσωματώνει τον διαφορετικό διαχύτη), την μεγαλύτερη αεροτομή και την βελτιστοποιημένη μέσω σήραγγας αεροδυναμική. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η EQS 53, παρότι προϊόν της AMG, έχει καταφέρει να διατηρήσει τον συντελεστή οπισθέλκουσας 0.23 του βασικού μοντέλου αλλά και το πολυτελές εσωτερικό της με την “Hyperscreen”, τριπλή οθόνη, την πανοραμική ηλιοροφή, τα super καθίσματα και το premium ηχοσύστημα της Burmester αλλά προσθέτει σε όλα αυτά μερικές σπορ πινελιές για να μην ξεχνά ο οδηγός ή οι επιβάτες ότι κάθονται μέσα σε μία AMG. Γι’ αυτό φροντίζει και το σύστημα “Sound Experience” που τροποποιεί ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού τον ήχο που παράγει η EQS 53, τόσο στην καμπίνα όσο και στο εξωτερικό.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.