Hyundai Vision FK. Υδρογονοκίνητο sports car 680 ίππων!

Η Hyundai επιβεβαίωσε την δέσμευση της να γίνει μία αμιγώς ηλεκτρική εταιρία στην Ευρώπη μέχρι το 2035 και ανακοίνωσε παράλληλα την πρόθεση της να διαδώσει την τεχνολογία της υδρογονοκίνησης. Η κορεατική εταιρία πιστεύει στην δύναμη του υδρογόνου ως μία εξαιρετική εναλλακτική για τα κλασικά BEV (Battery Electric Vehicle) ή ακόμα και στην θέση τους ενώ οι προβλέψεις της λένε ότι η τιμή τους θα εξισωθεί (περίπου) με αυτά μέχρι το 2030. Αποδεικνύει την πίστη της δε, αποκαλύπτοντας το Vision FK – ένα υδρογονοκίνητο sports car με 680 ίππους το οποίο συνδυάζει ότι καλύτερο έχουν να προσφέρουν οι δύο τεχνολογίες.

Εξηγούμαι: Το Vision FK συνδυάζει τις κυψέλες υδρογόνου με ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο με μπαταρίες που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Rimac. Αν περνούσε στην παραγωγή, θα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που θα εξοπλιζόταν με τέτοιου είδους κινητήριο σύνολο αλλά η Hyundai δεν έχει εκφράσει οποιαδήποτε πρόθεση να περάσει στην παραγωγή το Vision FK αλλά ακόμα και να μην του δώσει το πράσινο φως στην παρούσα μορφή, δεν αποκλείεται η τεχνολογία που χρησιμοποιεί να ενσωματωθεί στο προσεχές μέλλον σε κάποιο από τα επερχόμενα μοντέλα της. Σε κάθε περίπτωση, χάρη στο προηγμένο και πανίσχυρο σύνολο, το concept ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε λιγότερο από 4.0 δευτερόλεπτα και παρέχει αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων.

Η Hyundai ανακοίνωσε επίσης ότι θέλει να δοκιμάσει τις δυνατότητες του υδρογόνου σε ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, με τον επικεφαλής marketing της εταιρίας, Thomas Schemera, να παρατηρεί ότι ενώ δεν υπάρχουν πρωταθλήματα που να εστιάζουν σε αυτή την τεχνολογία τώρα, το πεδίο μπορεί να μεταβληθεί μέσα στα επόμενα χρόνια. Τα motorsports άλλωστε είναι μία εξαιρετική δοκιμή απόδοσης και αξιοπιστίας και η Hyundai βρίσκεται στο προσκήνιο στον συγκεκριμένο τομέα. Όσον αφορά σε πιο άμεσες και πρακτικές εφαρμογές, να θυμίσουμε ότι η κορεατική μάρκα σκοπεύει να ανανεώσει δραστικά το Nexo FCEV (ένα από τα δύο υδρογονοκίνητα “μαζικής παραγωγής” αυτή τη στιγμή) το 2023 πριν λανσάρει δύο νέα μοντέλα μέχρι το 2025. Από εκεί και πέρα ποντάρει πολλά στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα επαγγελματικά οχήματα ενώ μέχρι το 2040, θέλει να την χρησιμοποιήσει εκτός από τον τομέα της κινητικότητας και σε αυτόν της παραγωγής ενέργειας.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.