Dacia: Χαμηλές τιμές χωρίς… άχρηστο εξοπλισμό!

Η Dacia μπορεί να μην ταιριάζει σε όλους αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι έχει βρει την θέση της στην αγορά και δεν αναλώνεται σε ανούσια πειράματα. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχει κατασταλάξει σε μία συγκεκριμένη φιλοσοφία και αυτό είναι εμφανές στα προϊόντα τα οποία λανσάρει. Έχουν μία σιγουριά και μία τιμιότητα που μόνο από μία εταιρία που ξέρει τι θέλουν οι πελάτες της βλέπεις αυτή την εποχή. Ξέρει ότι δεν θέλουν να ξοδέψουν μία περιουσία για το αυτοκίνητο τους και πως ενώ μπορεί να εκτιμούν το design ενός οχήματος, δεν θέλουν να ξοδέψουν περισσότερο από αυτό που κρίνουν ως απαραίτητο.

Γι’ αυτούς τους λόγους, η Dacia δεν πρόκειται να εξοπλίσει την επόμενη γενιά των μοντέλων της με περισσότερη τεχνολογία ασφάλειας ή περιττά ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά στοιχεία. Γι’ αυτό το Jogger θα λανσαριστεί πρώτα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά σε υβριδική μορφή ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη για την προσθήκη μίας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα. “Οι πελάτες δεν είναι έτοιμοι να πληρώσουν” για τέτοιου είδους συστήματα, δήλωσε η Product Manager της εταιρίας, Andreea Guinea. Και συνέχισε:

Δεν επιλέγουν στοιχεία που δεν είναι χρήσιμα. Η στρατηγική μας είναι να εστιάζουμε στα βασικά χωρίς να γινόμαστε βαρετοί. Θέλουμε να προσφέρουμε τα απαραίτητα με cool τρόπο.

Τα λόγια του υψηλόβαθμου στελέχους της Dacia έρχονται μερικές ημέρες μόλις, μετά την ανακοίνωση την ανακοίνωση ότι το Sandero ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις πανευρωπαϊκά τον περασμένο μήνα, παρά το γεγονός ότι έχει βαθμολογηθεί με 2 αστέρια από τον Euro NCAP. Η Guinea είχε μία απάντηση και γι’ αυτό:

Στην Dacia δεν κυνηγάμε αστέρια – δεν είναι στην φιλοσοφία μας. Θέλουμε να αυξάνουμε συνέχεια την ασφάλεια των επιβατών[…]

Μία βαθμολογία 5 αστέρων από τον Euro NCAP σημαίνει πολλά ηλεκτρονικά, radars και κάμερες στο αυτοκίνητο – πράγματα που οι πελάτες δεν ζήτησαν και δεν είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν. Τα 5άστερα αυτοκίνητα είναι τόσο πολύπλοκα μερικές φορές που ο κόσμος δεν καταλαβαίνει πώς να χρησιμοποιήσει την συσκευή, οπότε έχουμε αυτοπεποίθηση με την θέση μας και είμαστε ευχαριστημένοι.

Από εκεί και πέρα, η Guinea αναγνωρίζει ότι η συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων θα αποτελέσει μία μεγάλη πρόκληση για το μέλλον. Δεν είναι εύκολο να παραμείνεις προσιτή σαν πρόταση και να προσφέρεις όλη την τεχνολογία που θα είναι απαραίτητη σε μερικά χρόνια αλλά η πρόσβαση σε τεχνολογίες και τεχνογνωσία μέσω του Renault Group είναι ένα υπερπολύτιμο εργαλείο στα χέρια της Dacia. Σίγουρα θα βρεθεί όμως μία ισορροπία ενώ ακόμα και αν οι απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού αλλάξουν, η Dacia θα είναι έτοιμη να προσαρμοστεί στην μεταβολή.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.