Σχεδόν αδύνατον να αντικατασταθεί το Citroen C1.

Ήδη από τα τέλη του 2020 είχαν ξεκινήσει να δημοσιεύονται αναφορές σχετικά με το αμφίβολο μέλλον του Citroen C1. Αυτά ακριβώς τα δημοσιεύματα επιβεβαιώνονται τώρα από τον CEO της γαλλικής φίρμας, Vincent Cobee που δηλώνει ξεκάθαρα πως όχι μόνο το C1, αλλά ολόκληρη η κατηγορία “κινδυνεύει” να αφανιστεί εξαιτίας των αυστηρότατων κανονισμών εκπομπών ρύπων.

Αυτή η κατηγορία διαγράφεται από την περιβαλλοντική πίεση. Είναι σχεδόν αδύνατο να συνεχίσουμε.

Είναι γεγονός ότι ένα Citroen C3 έχει παρόμοια τιμή αν συνυπολογίσεις τις υπολειμματικές αξίες και το κόστος ιδιοκτησίες. Σε περίπτωση μίσθωσης, η τιμή είναι πρακτικά ίδια.

Αυτή είναι η πραγματικότητα σύμφωνα με τον Cobee. Τα τελευταία χρόνια, τα κόστη που σχετίζονται με την συμμόρφωση των μοντέλων της κατηγορίας με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων έχουν εκτοξευτεί και δεν μπορούν να απορροφηθούν από τους κατασκευαστές. Παράλληλα, βαραίνουν δυσανάλογα τα μικρά και άρα φθηνότερα αυτοκίνητα, οπότε ούτε οι πελάτες διατίθενται να πληρώσουν το επιπλέον κόστος όταν με μικρή επιπλέον επιβάρυνση μπορούν να κάνουν δικό τους ένα κάπως μεγαλύτερο μοντέλο. Γι’ αυτό η PSA, πριν ακόμα γίνει μέλος της Stellantis, πούλησε το μερίδιο της στην κοινοπραξία που είχε σχηματίσει με την Toyota για την παραγωγή των Citroen C1, Peugeot 108 και Toyota Aygo.

Τώρα, η ιδέα της Citroen για την αστική κινητικότητα παίρνει τη μορφή του Ami – ενός ηλεκτρικού τετράτροχου που αναπτύσσει ταχύτητες έως 41 km/h και παρέχει αυτονομία 75 χιλιομέτρων αλλά κοστίζει μόλις €6.000 ή €19.99 / μήνα. Βέβαια, ακόμα δεν είναι διαθέσιμο σε όλες τις αγορές αλλά θα γίνει και αυτό στο μέλλον.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.