Lotus Emira GT4. Γιατί Lotus και motorsports πάνε μαζί.

Η πρώτη πραγματικά καινούρια Lotus τα τελευταία πολλά χρόνια δεν θα μπορούσε να μην έχει κάποιου είδους αγωνιστική έκδοση. Με αυτό δεδομένο, η παρουσίαση της Emira GT4 δεν άργησε πολύ έστω και αν αυτό που βλέπουμε δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα concept, με το αγωνιστικό που θα γίνει διαθέσιμο στους πελάτες της αγγλικής φίρμας να παρουσιάζεται επίσημα αργότερα μέσα στη χρονιά. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που βλέπουμε μας αρέσει πάρα πολύ – μία αγωνιστική Lotus δείχνει πολύ… φυσική.

Σύμφωνα με την εταιρία, η Emira GT4 χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό V6 των 3.5 λίτρων της Toyota και όχι τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο της AMG, η ουσία όμως κρύβεται στις λεπτομέρειες. Η αγωνιστική Emira για παράδειγμα, ζυγίζει μόλις 1.260 κιλά που σημαίνει ότι είναι 145 κιλά ελαφρύτερη από την έκδοση δρόμου ενώ εξοπλίζεται και με ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο από το οποίο ξεχωρίζουμε το χαμηλό splitter εμπρός και την μεγάλη αεροτομή με την πολύ “επιθετική” κλίση στο πίσω μέρος. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει ο εξοπλισμός ασφαλείας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα πλήρες roll cage, ζώνες 6 σημείων και το σύστημα πυρόσβεσης.

Προς το παρόν, η Lotus δεν διευκρινίζει τους στόχους που έχει θέσει όσον αφορά στην παραγωγή της Emira GT4 αλλά αναφέρει ότι θα κατασκευάσει τα πρώτα παραδείγματα για την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν, με επιπλέον αυτοκίνητα να γίνονται διαθέσιμα το 2023 ανάλογα με την ζήτηση.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.