Porsche Mission R. Το μέλλον της Porsche περιλαμβάνει ένα αγωνιστικό 1.000 ίππων!

Εξηλεκτρισμός παντού. Αυτό είναι το μότο των τελευταίων ετών και η αρχή για την Porsche έγινε με την εντυπωσιακή Taycan. Δεν τελειώνουν εκεί όμως τα πλάνα της γερμανικής εταιρίας όσον αφορά στην υιοθέτηση της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης και το μοναδικό “κάστρο” που θα πέσει δύσκολα είναι αυτό που ονομάζεται 911. Το ίδιο ισχύει και για τα motorsports, με την Porsche να παρουσιάζει στην έκθεση του Μονάχου την Mission R – μία πρώτη γεύση για το πώς θα μπορούσε να είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό στο προσεχές μέλλον.

Σύμφωνα με την Porsche, η Mission R χρησιμοποιεί τεχνολογία που χρησιμοποιείται ήδη στην Taycan για να προσφέρει επιδόσεις που θα τοποθετούσαν το πρωτότυπο κάπου ανάμεσα στην 911 Cup και την 911 GT3 R. Χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα 435 ίππων στον εμπρός άξονα και σε έναν ακόμα 653 ίππων στον πίσω, η Mission R προσφέρει συνδυαστικά 680 ίππους σε συνεχόμενη ροή (Race mode, όπως το ονομάζει η εταιρία) και κάτι λιγότερο από 1.100 άλογα στο λεγόμενο “Qualifying mode” που προφανώς, είναι διαθέσιμο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Έτσι, το αγωνιστικό που ζυγίζει περί τα 1.500 κιλά εκτοξεύεται στα 100 km/h σε λιγότερο από 2.5 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα που υπερβαίνει τα 300 km/h! Κι όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι η Mission R διαθέτει μονάχα 1 ταχύτητα σε αντίθεση με την Taycan που έχει μία επιπλέον η οποία βελτιστοποιεί την εκκίνηση από στάση. Στους αγώνες που θεωρητικά θα συμμετέχει το ηλεκτρικό πρωτότυπο, οι εκκινήσεις γίνονται εν κινήσει οπότε δεν υπάρχει η ανάγκη μίας επιπλέον σχέσης. Υπάρχει όμως ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο που διαθέτει Drag Reduction System αλά-F1 ενώ οι ηλεκτροκινητήρες του πρωτότυπου αγωνιστικού ψύχονται μέσω της διαρκούς κυκλοφορίας λαδιού απευθείας στον στάτορα – μία καινοτομία που εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία επαναληψιμότητα και υψηλό επίπεδο απόδοσης.

Η μπαταρία των 82 kWh είναι τοποθετημένη πίσω από τον οδηγό χαρίζοντας στην Mission R την αίσθηση ενός κεντρομήχανου αγωνιστικού ενώ η τεχνολογία 900-volt “χτίζει” πάνω στην τεχνολογία της 919 Hybrid και παρέχει βελτιώσεις στην ροή της ισχύος, το βάρος και τους χρόνους φόρτισης. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Porsche, η μπαταρία της Mission R μπορεί να φορτίσει από το 5, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε περίπου 15 λεπτά στα 350 kW.

Για να έχεις μία τάξη μεγέθους, να αναφέρουμε ότι η Porsche Mission R έχει μήκος που φτάνει τα 4.32 μέτρα που σημαίνει ότι ελαφρώς μικρότερη από την τρέχουσα 718 Cayman ενώ το πλάτος της είναι 1.99 μέτρα και το ύψος μόλις 1.19 μέτρα. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος κατασκευάζεται από NFRP (natural fibre reinforced plastic) που προσφέρεται ως μία εξαιρετική, βιώσιμη εναλλακτική για μείωση του βάρους και πως για το roll-cage χρησιμοποιούνται ανθρακονήματα σε μία μορφή “εξωσκελετού” που δεν απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί τέχνη. Προς το παρόν, οι κανονισμοί απαγορεύουν οτιδήποτε δεν κατασκευάζεται από ατσάλι, αλλά η Porsche ελπίζει πως μέχρι να γίνει εμπορικά διαθέσιμη η Mission R αυτό θα αλλάξει. Όχι ότι υπάρχουν επίσημα πλάνα να περάσει το συγκεκριμένο concept στην παραγωγή αλλά να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι άσχετα με το αν θα γίνει αυτό ή όχι, οι τεχνολογίες που ενσωματώνει θα βρούνε τον δρόμο τους είτε σε κάποιο μελλοντικό αγωνιστικό, είτε σε κάποιο μελλοντικό “πολιτικό” μοντέλο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.