Volkswagen ID.Life Concept. Προπομπός ενός νέου μικρού ηλεκτρικού.

Το Volkswagen e-up! ήταν μία πρώτη προσπάθεια της γερμανικής εταιρίας να διαθέσει στην αγορά ένα μικρό, προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο αλλά θα μου επιτρέψεις να χαρακτηρίσω την συγκεκριμένη προσπάθεια ως… ανεπαρκή. Σε πολλά επίπεδα, το e-up! ήταν ένα μοντέλο που δεν έδινε το 100% ούτε κάλυπτε τις ανάγκες του μέσου αγοραστή στον επιθυμητό βαθμό. Τώρα όμως, η Volkswagen έχει την “ID” οικογένεια αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και σύντομα, αυτή θα εμπλουτιστεί από ένα crossover, με μικρότερο μέγεθος από το ID.3. Αυτό ακριβώς το μοντέλο μας δείχνει σε μορφή πρωτοτύπου η VW με το ID.Life.

Σε αντίθεση με τον μεγάλο αδερφό του που κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, το ID.Life έχει υποστεί τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να είναι μπροστιοκίνητο. Χρησιμοποιεί μία εκδοχή της MEB αρχιτεκτονικής που έχει τροποποιηθεί για “αστικές” εφαρμογές αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι του λείπει η δύναμη καθώς ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στον εμπρός άξονα είναι ικανός για 234 άλογα και 290 Nm ροπής που κάνουν το ID.Life να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 6.9 δευτερόλεπτα και του χαρίζουν τελική ταχύτητα της τάξης των 180 km/h. Για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία 57 kWh η οποία αρκεί για περίπου 400 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις και φυσικά, υποστηρίζει ταχεία φόρτιση που σημαίνει ότι αναπληρώνει περίπου 160 χιλιόμετρα αυτονομία σε μόλις 10 λεπτά.

Όσον αφορά στον σχεδιασμό, το ID.Life γυρνά την πλάτη στις καμπύλες των υπολοίπων μελών της ID οικογένειας και υιοθετεί ένα πιο… τετραγωνισμένο design. Για την ακρίβεια, θα το περιέγραφα ως ψηφιακό, αν και η Volkswagen χρησιμοποιεί το πιο πιασάρικο “ένα αυτοκίνητο πόλης με crossover χαρακτήρα”. Πρακτικά, αυτό μεταφράζεται σε απόσταση από το έδαφος της τάξης των 190 χιλιοστών με γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 26 και 37 μοιρών αντίστοιχα. Τα πλεονεκτήματα της MEB αρχιτεκτονικής συνεχίζονται και στους διαθέσιμους χώρους αφού παρά το γεγονός ότι το ID.Life έχει μήκος που μετά βίας υπερβαίνει τα 4 μέτρα, πλάτος 1.84 μέτρα και ύψος 1.6 μέτρων, οι χώροι του συγκρίνονται με μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο χώρος για τις αποσκευές: το ID.Life προσφέρει χωρίς να θυσιάζονται οι χώροι για τους επιβάτες 225 λίτρα στο πίσω διαμέρισμα, 108 λίτρα κάτω από το πάτωμα, 68 λίτρα στο εμπρός μέρος και αν είσαι σε φάση… μετακόμισης, η αναδίπλωση των καθισμάτων απελευθερώνει περί τα 1.285 λίτρα διαθέσιμου χώρου!

Τώρα απλά περιμένουμε να δούμε πόσο και πώς θα αλλάξει ο Βενιαμίν της οικογένειας αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen για να περάσει στην παραγωγή. Γιατί θα περάσει, δεν υπάρχει αμφιβολία γι’ αυτό. Περιμένουμε να λανσαριστεί στην αγορά γύρω στο 2025 με αρχική τιμή που χάρη στις νέες τεχνολογίες που εξελίσσονται από την γερμανική μάρκα, δεν θα υπερβαίνει τα €20.000.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.