Mercedes-Maybach Concept EQS. Ένα νέο είδος πολυτέλειας.

Μία δήλωση του επικεφαλής του τμήματος Top End Vehicle Group της Mercedes-Benz, Philipp Schiemer περιγράφει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον λόγο ύπαρξης του Concept EQS και φυσικά, του μοντέλου παραγωγής στο οποίο θα μεταμορφωθεί τα επόμενα χρόνια.

Οι πελάτες σε βασικές αγορές όπως η Κίνα, η Ρωσία, η Ν. Κορέα, οι Η.Π.Α. και η Γερμανία γίνονται νεότεροι και μαζί τους αλλάζει και ο ορισμός της πολυτέλειας.

Εφόσον λοιπόν αλλάζει ο ορισμός της πολυτέλειας, οφείλουν να προσαρμοστούν και οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Το αποτέλεσμα αυτής της προσαρμογής είναι το Concept EQS που πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στην έκθεση του Μονάχου. Ένα πρωτότυπο που βασίζεται στο EQS SUV αλλά ανεβάζει σημαντικά το επίπεδο πολυτέλειας, ραφιναρίσματος και ποιότητας, συνδυάζοντας όλα αυτά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και το επιβλητικό παρουσιαστικό που επιβάλλεται να έχει μία Maybach.

Η Mercedes-Maybach Concept EQS βασίζεται στη νέα MB.EA αρχιτεκτονική της γερμανικής μάρκας και ενώ δεν έχουν ανακοινωθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου, περιμένουμε πως δεν θα παράγει λιγότερα από 600 άλογα και 1.000 Nm ροπής, εκτός και αν γίνει διαθέσιμη κάποια πιο… προσιτή έκδοση αργότερα. Όσον αφορά στο design, οι σχεδιαστές της Maybach ακολούθησαν την ίδια τακτική με τις S-Class και GLS. Με λίγα λόγια, το αμάξωμα είναι πανομοιότυπο αλλά έχει… διανθιστεί με λεπτομέρειες και στοιχεία που κάνουν την “απλή” GLS, Maybach. Όπως η κλειστή γρίλια που έχει σχεδιαστεί ώστε να μοιάζει με παραδοσιακή, χρωμιωμένη γρίλια, τα διάφορα χρωμιωμένα διακοσμητικά, η χαρακτηριστική διχρωμία και τα σήματα της Maybach που δίνουν τον τόνο.

Στο εσωτερικό οι επιρροές από την Mercedes EQS είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, όπως και αυτές από τον χώρο των σκαφών πολυτελείας. Όπου και να κοιτάξεις στην καμπίνα βλέπεις ξύλο, δέρμα και διακοσμητικά σε ροζ χρυσό. Ο οδηγός και ο συνοδηγός δε, απολαμβάνουν την περίφημη, κυρτή “Hyperscreen” που φιλοξενεί 3 οθόνες ενώ η κεντρική κονσόλα εκτείνεται μέχρι τις πίσω θέσεις χωρίζοντας οπτικά και… ουσιαστικά τον χώρο των επιβατών. Κάπως έτσι, η Mercedes αποκτά το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού προσφέροντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV υπερπολυτελείας. Εμείς που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε, απλά το χαζεύουμε μέσα από τις οθόνες του υπολογιστή ή του κινητού μας.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.