Mercedes-Benz Concept EQG. Η G-Class μεταμορφώνεται για το μέλλον.

Το πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας της Mercedes-Benz συνεχίζει να υλοποιείται και από αυτό δεν θα μπορούσε να λείπει ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα της. Η G-Class είναι έτοιμη να κάνει το μεγάλο βήμα στη νέα εποχή καθώς  το… oldschool SUV είναι έτοιμο να υποστεί την πιο ακραία μεταμόρφωση του από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1979. Το πρώτο βήμα σε αυτή την πορεία της μεταμόρφωσης είναι το πρωτότυπο που βλέπεις στις φωτογραφίες: η Concept EQG που λειτουργεί ως ο προάγγελος του μοντέλου παραγωγής, το οποίο αναμένεται το 2025 και κρίνοντας από το δείγμα που έχουμε μπροστά μας, δεν θα διαφέρει πάρα πολύ από το πρωτότυπο.

Είναι προφανές ότι για να γίνει η G-Class… EQG, το γενικότερο σουλούπι του εμβληματικού SUV δεν θα μπορούσε να αλλάξει δραστικά, οπότε οι σχεδιαστές προσπάθησαν να ενσωματώσουν τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την “EQ” οικογένεια ηλεκτρικών οχημάτων στο υπάρχον σχήμα. Αυτό σημαίνει ότι οι μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στην μάσκα όπου αποκτά την κλειστή γρίλια με το ιδιαίτερο μοτίβο και στα διάφορα στοιχεία φωτισμού καθώς εκτός από τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, παρατηρούμε τόσο τους μικρούς κύκλους στους καθρέφτες, την φωτιζόμενη περίμετρο του καλύμματος της ρεζέρβας αλλά και την μεγάλη LED μπάρα στο εμπρός μέρος του roof rack. Κατά τα άλλα, η Concept EQG εξοπλίζεται με νέες ζάντες ελαφρού κράματος ενώ δυστυχώς, δεν έχουμε εικόνα από την καμπίνα για να δούμε τον δρόμο που επέλεξε το σχεδιαστικό τμήμα της Mercedes για το σκληροτράχηλο SUV.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η γερμανική μάρκα δεν παρέχει πολλές πληροφορίες αλλά αναφέρει ότι χρησιμοποιήθηκε το ίδιο πλαίσιο τύπου σκάλας που βρίσκουμε και στην standard G-Class, με ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση και τον άκαμπτο πίσω άξονα. Σύμφωνα με την Mercedes, το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο ενισχύει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου χάρη στην άμεση ροπή που παρέχουν οι τέσσερις, ανεξάρτητα ελεγχόμενοι ηλεκτροκινητήρες και το κιβώτιο δύο σχέσεων που προσφέρει ουσιαστικά “κοντή” και “μακριά” κλιμάκωση. Η μπαταρία δε, έχει ενσωματωθεί στο πλαίσιο εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και κατά συνέπεια, βελτιωμένη ευστάθεια τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Κλείνοντας, το μόνο που έχουμε να συμπληρώσουμε είναι ότι παρά το γεγονός πως η Concept EQG μοιάζει σχεδόν έτοιμη να περάσει στην παραγωγή, δεν έχουμε κάποιο οριστικό χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει αυτό. Να είσαι σίγουρος ότι δεν θα αργήσει πάντως.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.