Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. Plug-in υβριδικός οδοστρωτήρας 843 ίππων.

Το ξέραμε ότι θα έρθει. Έτσι γνωρίσαμε την GT 4-Door Coupe σε μορφή πρωτοτύπου. Αυτό δεν μειώνει καθόλου τον εντυπωσιασμό μας όμως, αφού από τη στιγμή που η Mercedes-AMG αποφάσισε να εξηλεκτρίσει τον ούτως ή άλλως πανίσχυρο V8, το τελικό αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να μην προκαλεί δέος. Για την ακρίβεια, το μόνο… παράπτωμα σε ολόκληρο το αυτοκίνητο, θεωρώ πως είναι το όνομα του: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-Door Coupe. Μέχρι να το πεις, η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-Door Coupe έχει αλλάξει νομό!

Η βασική διαφορά που κάνει την συγκεκριμένη 63 S 4-Door Coupe, “E Performance” λοιπόν, δεν είναι άλλη από το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που βασίζεται στον 4-λιτρο, twin-turbo V8. Στον πίσω άξονα έχουν ενσωματωθεί ένας ηλεκτροκινητήρας 204 ίππων, ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο κιβώτιο 2 σχέσεων και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σε μία “electric drive unit” (EDU) ενώ λίγο πάνω από αυτόν, έχει τοποθετηθεί και μία μικρή μπαταρία 6.1 kWh. Συνολικά, το σύστημα είναι ικανό για 843 ίππους και έως 1.400 Nm ροπής που σημαίνει ότι η κορυφαία GT 4-Door Coupe, επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2.9 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 316 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 8.6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές ρύπων να διαμορφώνονται στα 196 km/h ενώ η μικρή μπαταρία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 12 χιλιομέτρων. Ούτως ή άλλως, στόχος ήταν η ταχύτατη παροχή ενέργειας και όχι η μέγιστη εμβέλεια ενώ υπάρχει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που ρυθμίζεται σε 4 διακριτά στάδια (από πολύ χαμηλό έως “one-pedal” driving). Από εκεί και πέρα, χάρη και στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η γερμανική εταιρία από την συμμετοχή της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το “P3 υβριδικό σύστημα” όπως χαρακτηρίζεται από τους ειδικούς προσφέρει βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους και την ταχύτερη δυνατή παραγωγή ροπής ενώ δεν επιβαρύνει ιδιαίτερα το ούτως ή άλλως βαρύ “grand coupe” καθώς η μπαταρία δεν ζυγίζει περισσότερο από 89 κιλά.

Κατά τα άλλα, η GT 63 S E Performance 4-Door Coupe δεν διαφέρει δραστικά από τις “υποδεέστερες” αδερφές της. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι διαφορετικός καθώς αντλεί επιρροές από το GT sportscar, οι απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος είναι νέες όπως και οι αποκλειστικές για την συγκεκριμένη έκδοση, ζάντες ελαφρού κράματος 20 και 21 ιντσών (εμπρός και πίσω). Ανάλογη είναι η εικόνα και στην καμπίνα, με το plug-in υβριδικό κτήνος να ακολουθεί τις υπόλοιπες υβριδικές Mercedes παρέχοντας κάποια νέα displays για το MBUX σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το μόνο που δεν γνωρίζουμε προς το παρόν είναι η τιμή του αυτοκινήτου αν και θεωρώ λογικό πως όποιος θέλει την κορυφαία GT 4-Door Coupe, ένα plug-in υβριδικό κτήνος με 843 άλογα και έως 1.400 Nm ροπής που κοντράρει στην ευθεία ακόμα και την GT Black Series, είναι προετοιμασμένος να ακούσει ένα πολύ υψηλό νούμερο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.