Dacia Jogger. Και 7-θέσιο και υβριδικό!

Το πιο προσιτό 7-θέσιο μοντέλο στην αγορά δεν θα μπορούσε να προέρχεται από οποιονδήποτε άλλο πέραν της Dacia με την ρουμάνικη εταιρία του Renault Group να παρουσιάζει επίσημα το Jogger. Ένα πραγματικό crossover που συνδυάζει “την πρακτικότητα ενός station wagon με την ευρυχωρία ενός minivan και το design ενός SUV και έρχεται να προστεθεί στην κορυφή της γκάμας της Dacia όντας το μεγαλύτερο μοντέλο της με μήκος που αγγίζει τα 4.547 χιλιοστά. Επιπρόσθετα, το Jogger θα είναι το πρώτο Dacia που θα είναι διαθέσιμο και ως υβριδικό αλλά περισσότερα γι’ αυτό στη συνέχεια.

Το νέο μοντέλο βασίζεται στην CMF-B αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται ήδη στο νέο Sandero αλλά το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 30 εκατοστά ώστε να χωρέσει η επιπλέον σειρά καθισμάτων και η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 20 εκατοστά προσφέροντας ένα επιπλέον επίπεδο ευελιξίας. Από την μεσαία κολώνα και προς τα εμπρός, το Jogger είναι πρακτικά πανομοιότυπο με το Sandero Stepway αλλά σε εκείνο ακριβώς το σημείο, η Dacia τοποθέτησε ένα “σκαλοπάτι” 40 χιλιοστών για να δημιουργήσει περισσότερους χώρους στην καμπίνα. Πίσω δε, το design θυμίζει έντονα μία… σουηδική εταιρία αλλά εναρμονίζεται με το υπόλοιπο αμάξωμα και δεν ξενίζει στην όψη. Με τις τρεις σειρές καθισμάτων στην θέση τους, ο χώρος των αποσκευών περιορίζεται στα 160 λίτρα αλλά αν η τελευταία αφαιρεθεί εντελώς, αυξάνεται στα 708 λίτρα και αν αναδιπλωθεί και η μεσαία σειρά (σε ποσοστό 60/40) εκτοξεύεται στα 1.819 λίτρα. Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι με εξαίρεση την αναδίπλωση της μεσαίας σειράς, κανένα άλλο κάθισμα δεν προσφέρει την δυνατότητα πλήρους αναδίπλωσης για την δημιουργία μίας επίπεδης επιφάνειας ή έστω την κύλιση προς τα εμπρός ή προς τα πίσω καθώς αυτού του είδους οι λύσεις θα αύξαναν το κόστος και θα απαιτούσαν μετατροπές που θα μείωναν τους διαθέσιμους χώρους.

Χάρη στην ευέλικτη αρχιτεκτονική, το Dacia Jogger θα προσφέρεται με 3 διαφορετικούς κινητήρες: έναν υπερτροφοδοτούμενο, 3-κύλινδρο 1000άρη με 110 ίππους και 200 Nm ροπής ήδη από τις 1.700 σ.α.λ., έναν Bi-Fuel που παράγει 100 ίππους και μπορεί να καταναλώσει εκτός από βενζίνη (50 λίτρα ρεζερβουάρ) και LPG (40 λίτρα ρεζερβουάρ) προσφέροντας αυτονομία της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων και έναν υβριδικό 1600άρη που συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες (έναν “κανονικό” και έναν ενισχυμένο εναλλάκτη) και μία μπαταρία 1.2 kWh που θα επιτρέπει στο 7-θέσιο crossover να κινείται χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για λίγα χιλιόμετρα. Αυτή η επιλογή θα γίνει διαθέσιμη το 2023.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.