Cupra UrbanRebel Concept. Σε… ελεύθερη μετάφραση!

Χωρίς να χρονοτριβεί ή να καθυστερεί με συνεχόμενα teasers, η Cupra προχώρησε στην αποκάλυψη του UrbanRebel Concept πριν αυτό πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην επερχόμενη έκθεση του Μονάχου. Ενός UrbanRebel που όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ισπανική εταιρία είναι “μία ακραία ερμηνεία του αστικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου” και θα περάσει στην παραγωγή το 2025. Καλώς ή κακώς, περιμένουμε την έκδοση παραγωγής να μην ομοιάζει στο πρωτότυπο που βλέπουμε τώρα αλλά η απόφαση να πάρει τη μορφή που βλέπουμε το μοντέλο ήταν συνειδητή και τονίζει το γεγονός ότι τα motorsports “βρίσκονται στον πυρήνα του DNA της Cupra”.

Το UrbanRebel έχει μήκος που ξεπερνά οριακά τα 4 μέτρα, πλάτος που πλησιάζει αλλά δεν ακουμπά τα 1.8 μέτρα και ύψος 1.44 μέτρα που σημαίνει ότι το μέγεθος του είναι πολύ κοντά σε αυτό του Seat Arona. Σε αντίθεση με αυτό όμως, κινείται χάρη σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που είναι ικανό για έως και 435 ίππους για περιορισμένο χρονικό διάστημα (340 ίππους συνεχόμενης παροχής). Το πρωτότυπο ολοκληρώνει θεωρητικά το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 3.2 δευτερόλεπτα αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς η έκδοση παραγωγής δεν πρόκειται να είναι τόσο ισχυρή.

Το ίδιο ισχύει και για το design. Μην περιμένεις το μοντέλο που θα λανσαριστεί στην αγορά να μοιράζεται το ίδιο παρουσιαστικό με το UrbanRebel Concept. Σε αυτό μπορεί να βλέπεις  έντονα χαρακτηριστικά με μεγάλες πτέρυγες εμπρός και πίσω, φαρδιά φτερά και μία γενικότερη θεατρικότητα αλλά με εξαίρεση κάποια στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα, οι αναλογίες και κάποιες από τις δραματικές γραμμές, όλα αυτά δεν έχουν θέση σε ένα αυτοκίνητο που περνά στην παραγωγή και θέλει να πουλήσει αλλά να είναι και κερδοφόρο.

Το αστικό ηλεκρικό αυτοκίνητο είναι ένα βασικό στρατηγικό project όχι μόνο για την εταιρία μας, αλλά και για το Volkswagen Group καθώς ο στόχος μας είναι να παράγουμε περισσότερα από 500.000 αστικά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως για διάφορες μάρκες του Group στο Martorell.

Τάδε έφη Wayne Griffiths (το μεγάλο αφεντικό της Cupra) και αυτό ακριβώς πρέπει να κρατήσουμε. Μην ξεχνάμε ότι η έκδοση παραγωγής του UrbanRebel θα έχει συγγένεια τόσο με το Volkswagen ID.2 όσο και με αντίστοιχα μοντέλα της Skoda και της Audi και αποτελεί ένα από τα μεγάλα στοιχήματα ολόκληρου του Group για το μέλλον. Η MEB Entry αρχιτεκτονική και άλλες τεχνολογίες θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων του VW Group, ένας εκ των οποίων είναι το λανσάρισμα στην αγορά με τιμή εκκίνησης κάτω από τα €20.000.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.