Η Lotus ετοιμάζει comeback με SUV, coupe και όχι μόνο!

Θα μου επιτρέψεις να μην θεωρώ την Evija ως την αρχή μίας νέας εποχής για την Lotus. Περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο, ήταν επίδειξη δυνατοτήτων, τεχνολογίας και τεχνογνωσίας και ως τέτοια, κόστισε στους ελάχιστους τυχερούς που θα την αποκτήσουν μία περιουσία. Ούτε η Emira ήταν η αρχή της νέας εποχής. Αυτή αναπαριστά μάλλον το τέλος της προηγούμενης. Με την στήριξη της Geely όμως, η ιστορική αγγλική εταιρία είναι σχεδόν έτοιμη να κάνει τα πρώτα βήματα στο νέο κεφάλαιο της ιστορίας της και αποκαλύπτει το 5-ετές πλάνο της που δείχνει εξαιρετικά ενδιαφέρον καθώς περιλαμβάνει 4 ολοκαίνουρια, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα!

Το πρώτο, θα είναι η Type 132 που θα πάρει την μορφή ενός μεσαίου SUV. Για την εξέλιξη του, που έχει ξεκινήσει ήδη από το 2016, η Lotus έχει χρησιμοποιήσει μία νέα αρχιτεκτονική που ενσωματώνει ένα προηγμένο σύστημα φόρτισης 800V και το πλασάρει ως ένα “premium lifestyle όχημα”, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα υστερεί στον τομέα των επιδόσεων. Για την ακρίβεια, η Lotus υπόσχεται πως το sprint στα 100 km/h θα ολοκληρώνεται σε περίπου 3.0 δευτερόλεπτα και θα είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 92-120 kWh.

Λίγο μετά το SUV, κάποια στιγμή εντός του 2023, η αγγλική μάρκα θα λανσάρει ένα 4-θέσιο coupe και έναν χρόνο αργότερα, θα ακολουθήσει ένα μεγάλο SUV. Είναι σαφές ότι η Lotus αποφάσισε να ακολουθήσει τις τάσεις και εφόσον τα crossovers πουλάνε περισσότερο από το ζεστό ψωμί, δίνει προτεραιότητα στους όγκους παραγωγής και την κερδοφορία. Στο κάτω-κάτω οι Porsche, Lamborghini και Ferrari χαζές είναι; Τελευταίο στην λίστα με  τα αναμενόμενα, είναι ένα ηλεκτρικό sportscar που εξελίσσεται σε συνεργασία με την Alpine και θα παρουσιαστεί το 2026.

Παράλληλα, η Lotus ανακοίνωσε μία νέα συνεργασία, αυτή τη φορά με την κινέζικη Nio που εξειδικεύεται στα ηλεκτρικά ενώ έγινε γνωστό ότι ο CEO της τελευταίας, Li Bin, ολοκλήρωσε μία επένδυση αδιευκρίνιστου ποσού στην Lotus Technology που προετοιμάζει το έδαφος για την “εξερεύνηση ευκαιριών αμοιβαία επικερδούς βιομηχανικής συνεργασίας”. Να σημειώσουμε ότι η Lotus Technology θα έχει έδρα στις νέες εγκαταστάσεις που ετοιμάζει η εταιρία στην Wuhan της Κίνας ως μέρος μίας επένδυσης της τάξης των 900 εκατομμυρίων λιρών. Το εργοστάσιο θα ανοίξει τις πύλες του εντός του 2022 και θα αναλάβει την παραγωγή δύο εκ των τεσσάρων νέων μοντέλων καθώς απ’ ότι καταλαβαίνουμε, το sportscar του 2026 και το 4-θέσιο coupe θα κατασκευάζονται στο Hethel της Αγγλίας, δίπλα στην Evija και την Emira.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.