Η Toyota κατέκτησε το 4ο συνεχόμενο Le Mans.

Δεν έχει σημασία αν η Toyota ήταν το φαβορί για το φετινό Le Mans με το GR010 Hybrid Hypercar της. Δεν έχει σημασία αν ο ανταγωνισμός στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής είναι ακόμα σε χαμηλά επίπεδα. Οι 24 ώρες του Le Mans είναι ένας αγώνας που μπορείς να χάσεις ακόμα και αν τρέχεις μόνος σου και αυτό είναι αρκετό για να δώσει αξία στο κατόρθωμα της ιαπωνικής φίρμας. Όχι μονάχα επειδή κέρδισε, όχι μόνο επειδή έκανε ένα εμφατικό 1-2 αλλά επειδή είναι η 4η συνεχόμενη φορά που το καταφέρνει και φέτος μάλιστα, με ένα νέο αγωνιστικό σε μία νέα κατηγορία (LMH).

Αυτή ήταν η πρώτη φορά δε, που πέρασε πρώτο την γραμμή του τερματισμού το GR010 με το νούμερο 7 και οδηγούς τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez που απόλαυσαν έναν δύσκολο αλλά σχετικά απροβλημάτιστο αγώνα και έδωσαν τέλος στην ατυχία τους. Ατυχία που μάλλον “κληρονόμησε” το έτερο GR010 των Brendon Hartley, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi που συγκρούστηκε στον πρώτο γύρο του μαραθωνίου με το #708 της Scuderia Cameron Glickenhaus και εν τέλει, τερμάτισε δεύτερο, 2 γύρους πίσω από τους πρωτοπόρους. Για την ιστορία, στην 3η θέση στο podium βρέθηκε η Alpine A480 των Andre Negrao, Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere, 4 γύρους πίσω από τον νικητή ενώ τα δύο Hypercars της Glickenhaus τερμάτισαν στην 4η και την 5η θέση αποκομίζοντας υπερπολύτιμα μαθήματα και δημιουργώντας προσδοκίες για το μέλλον.

Στην LMP2 κατηγορία τη νίκη κατέκτησε η Team WRT αλλά όχι πριν την χτυπήσει άσχημα η μοίρα. Ενώ η ομάδα ετοιμαζόταν να πανηγυρίσει ένα εντυπωσιακό 1-2 καθώς το #41 των Louis Deletraz, Robert Kubica και Ye Yifei βρισκόταν μπροστά μέχρι να σταματήσει στην άκρη της πίστας χωρίς να είναι σε θέση να κάνει system restart. Ευτυχώς, την σκυτάλη πήρε το #31 το οποίο πήρε τελικά πρώτο την σημαία του τερματισμού αλλά μόλις 0.7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Tom Blomqvist (γιο του θρύλου, Stig) και το #28 Jota! Λίγο έλειψε μάλιστα να έχουμε και ατύχημα με τα δύο αγωνιστικά να μάχονται μέχρι το τελευταίο μέτρο και να αποφεύγουν τον… σημαιοφόρο και την τραγωδία για ελάχιστο.

Στις GTE κατηγορίες δε, η Ferrari τα σάρωσε όλα με την AF Corsa ομάδα να κερδίζει τόσο στην Pro όσο και στην Am. Στην πρώτη, οι James Calado, Alessandro Pierguidi και Come Ledogar ήταν αυτοί που έφεραν το #51 στην πρώτη θέση μπροστά από την θηριώδη Chevrolet Corvette C8.R των Antonio Garcia, Jordan Taylor και Nicky Catsburg και την Porsche 911 RSR των Kevin Estre, Michael Christensen και Neel Jani. Στην GTE-Am κατηγορία, οι Francois Perrodo, Nicklas Nielsen και Alessio Rovera χάρισαν τη νίκη στην Ferrari για πρώτη φορά σε αυτό το επίπεδο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.