Νέο Nissan Z. Με 400+ ίππους και όνομα βαρύ σαν ιστορία.

Από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, όταν η Nissan παρουσίασε το “Z Proto” περιμένουμε από την ιαπωνική εταιρία την έκδοση παραγωγής που θα συνέχιζε την πλούσια ιστορία του ονόματος “Z”. Αυτή ακριβώς η έκδοση παραγωγής παρουσιάστηκε σήμερα για να σταθεί απέναντι στην Toyota Supra και όποιο άλλο “προσιτό” coupe είναι διαθέσιμο στην αγορά των Η.Π.Α. κάτω ή γύρω από τα 40.000 δολάρια!

Το Nissan Z που θα περάσει εν τέλει στην παραγωγή είναι πρακτικά πανομοιότυπο με το πρωτότυπο που είδαμε πέρυσι. Η μάσκα με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, την μεγάλη, τετραγωνισμένη γρίλια, το μακρύ καπό με το “νεύρο” που ξεκινά από το σήμα και μετά σπάει σε δύο πάνω από τον κινητήρα, τα επιθετικά μαρσπιέ, τα φαρδιά φτερά, η έντονα κεκλιμένη οροφή που καταλήγει στο πίσω μέρος με τα ρετρό φανάρια και την διπλή απόληξη της εξάτμισης στον προφυλακτήρα, όλα είναι ακριβώς ίδια με το Z Proto. Η μοναδική ουσιαστική διαφορά που παρατηρούμε είναι η προσθήκη μίας διακριτικής αεροτομής που όχι μόνο δεν χαλάει τις γραμμές του αυτοκινήτου αλλά προσθέτει λίγο στιλ και λίγη επιθετικότητα επιπλέον.

Το εσωτερικό αναπαριστά μία ανάλογη μίξη του σύγχρονου με το κλασικό. Τα καθίσματα για παράδειγμα θυμίζουν έντονα αυτά του GT-R και μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μία οθόνη 12.3 ιντσών που φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Λίγο δεξιά όμως και πάνω από την δεύτερη οθόνη, του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, υπάρχουν 3 αναλογικά όργανα για την προβολή της πίεσης υπερπλήρωσης, της τάσης της μπαταρίας και της ταχύτητας του turbo. Όπως είπαμε, το σύγχρονο έρχεται σε αντιπαραβολή με το κλασικό και το ψηφιακό, με το αναλογικό.

Κάτω από την επιφάνεια όμως είναι που γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα τα πράγματα. Το νέο Nissan Z, χρησιμοποιεί μία τροποποιημένη και αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας του προκατόχου του, 370Z. Είναι όμως αρκετά πιο στιβαρή, διαθέτει ανανεωμένη ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση που σε συνδυασμό με τα φαρδύτερα εμπρός ελαστικά, υπόσχεται “μηχανική αίσθηση” και πολύ καλύτερο turn-in. Για την κίνηση δε, φροντίζει ένας υπερτροφοτούμενος V6 με χωρητικότητα 3.0 λίτρων ο οποίος παράγει 400 ίππους και 475 Nm ροπής και συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με ένα 9-τάχυτο, αυτόματο. Σε κάθε περίπτωση, είναι διαθέσιμη λειτουργία launch control αλλά στα οχήματα που εξοπλίζονται με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, υπάρχει λειτουργία rev-matching και ο άξονας της μετάδοσης είναι carbon! Τέλος, να σημειώσουμε ότι το σύστημα πέδησης αποτελείται από 4-πίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες πίσω. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι το Nissan Z θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις (Sport και Performance) με τα ονόματα τους να υποδηλώνουν και τον προσανατολισμό τους. Δυστυχώς, όπως γνωρίζουμε ήδη, το Nissan Z δεν θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά, οπότε μπορούμε μόνο να το ονειρευόμαστε…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.