Mercedes-Benz C-Class All-Terrain. Πρακτικότητα και off-road διάθεση.

Λίγους μήνες μετά την πρεμιέρα της ολοκαίνουριας C-Class, η Mercedes-Benz εμπλουτίζει την γκάμα της με την All-Terrain έκδοση ελπίζοντας να μιμηθεί την επιτυχία που σημειώνει η αντίστοιχη E-Class από την άνοιξη του 2017, οπότε και παρουσιάστηκε. Η C-Class All-Terrain έρχεται ως μία πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική για όποιον αναζητά χώρους και πρακτικότητα, διατηρεί ένα πιο ενεργό lifestyle που επιβάλλει την κίνηση και εκτός ασφάλτου αλλά δεν θέλει ένα SUV και στα χαρτιά τουλάχιστον, το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας υπόσχεται πως μπορεί να ικανοποιήσει αυτές τις απαιτήσεις.

Εκτός από όλα τα καλούδια της standard C-Class Estate, η All-Terrain έκδοση έχει αυξημένη κατά 40 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, πλαστικά προστατευτικά στην περίμετρο του αμαξώματος  αλλά και μεγαλύτερους τροχούς με την βασική επιλογή να είναι 225/55/R17 και οι προαιρετικές, 245/45/R18 και 245/40/R19. Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση δεν σταματούν στην ανύψωση της καθώς οι μηχανικοί της Mercedes-Benz τοποθέτησαν μεγαλύτερα, πιο ανθεκτικά μουαγιέ ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η All-Terrain έχει και δύο επιπλέον modes οδήγησης: το Offroad που βελτιστοποιεί όλα τα υποσυστήματα για κίνηση εκτός δρόμου και το Offroad+ με Downhill Speed Regulation που προτείνεται  για χρήση σε μεγάλες κλίσεις.

Οι τροποποιήσεις που έγιναν είχαν αντίκτυπο και στις διαστάσεις που σε σύγκριση με την συμβατική C-Class Estate έχουν μεγαλώσει. Πιο συγκεκριμένα, η All-Terrain είναι 4 χιλιοστά μακρύτερη με μήκος που φτάνει τα 4.755 χιλιοστά, 21 χιλιοστά πιο πλατιά (σύνολο 1.841 χιλιοστά) εξαιτίας των πρόσθετων πλαστικών προστατευτικών στα φτερά και φυσικά, ψηλότερη, με το ύψος της να αγγίζει τα 1.494 χιλιοστά. Οι προσφερόμενοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές πάντως έχουν παραμείνει ίδιοι, με την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ του off-road station wagon να διαμορφώνεται στα 490 λίτρα και να μπορεί να αυξηθεί στα 1.510 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα προσθήκη έχει να κάνει με το σύστημα φωτισμού της C-Class All-Terrain που στην standard έκδοση διαθέτει τα LED High Performance εμπρός φωτιστικά σώματα αλλά είναι διαθέσιμο και το Digital Light σύστημα που γνωρίσαμε στη νέα S-Class αλλά εδώ προσφέρει κάτι ελαφρώς διαφορετικό. Τα εμπρός φανάρια έχουν ένα επιπλέον module το οποίο ενεργοποιείται όταν επιλέγεται το Offroad/Offroad+ mode οδήγησης σε ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 50 km/h και αυξάνει δραστικά το πλάτος της δέσμης φωτός ώστε να βοηθά τον οδηγό στον εντοπισμό των εμποδίων κατά την κίνηση εκτός της πεπατημένης. Κατά τα άλλα, η All-Terrain δεν έχει κάποια ουσιαστική διαφορά στην καμπίνα, με 3 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς (μαύρο, macchiato μπεζ/μαύρο και καφέ sienna/μαύρο) και φυσικά, το MBUX σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που έρχεται με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.25 ή προαιρετικά, 12.3 ιντσών.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η C-Class All-Terrain είναι διαθέσιμη είτε με τον δίλιτρο M254 βενζινοκινητήρα, είτε με τον επίσης δίλιτρο, OM654M πετρελαιοκινητήρα. Αμφότεροι είναι ήπια υβριδικοί και αμφότεροι συνδυάζονται με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic που δεν θα μπορούσε να λείπει από την συγκεκριμένη έκδοση. Το νέο μοντέλο θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην επερχόμενη έκθεση του Μονάχου, πριν λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά αργότερα μέσα στο 2021.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.