Το Radford 62-2 έχει αέρα 60s!

Δεν είναι ιδιαίτερα περίεργο αν δεν έχει ακούσει το όνομα Radford μέχρι σήμερα. Ήταν μία μικρή αγγλική εταιρία που ιδρύθηκε από τον Harold Radford το 1948, παρουσίασε το πρώτο προϊόν της το 1951 και μέχρι την δεκαετία του ’60 είχε καταφέρει να δημιουργήσει το δικό της, φανατικό κοινό στο οποίο περιλαμβάνονταν οι Beatles, ο Peter Sellers και ο… πολύς, Enzo Ferrari. Φήμες της εποχής έλεγαν ότι οι πελάτες του ξόδευαν περισσότερα στο δικό του Radford Mini απ’ ότι αυτός, στην Rolls-Royce του αλλά ούτε καν αυτό ήταν αρκετό για να σώσει την εταιρία από την ρευστοποίηση, τον Σεπτέμβριο του 1966.

Τώρα, τρία ονόματα που πιθανότατα έχεις ξανακούσει έχουν αναλάβει την αναβίωση της ιστορικής αγγλικής μάρκας: Ο τηλεοπτικός παρουσιαστής Ant Antstead, ο γνωστός σχεδιαστής Mark Stubbs, ο σύμβουλος επιχειρήσεων, δικηγόρος και πρώην rock-star Roger Behle και ο γνωστός σε όλους μας, Jenson Button. Αυτοί οι τέσσερις βάλθηκαν να αναστήσουν την Radford και το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζουν είναι η Type 62-2 που δεν έχει καμία διάθεση να κρύψει τις ρετρό επιρροές αλλά τις συνδυάζει με άφθονη τεχνολογία για να προσφέρει ένα πακέτο που αποδίδει εξίσου καλά στην πίστα αλλά και στην απαιτητική καθημερινότητα.

Το Type 62-2 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: Classic και Gold Leaf. Αμφότερες κινούνται από τον supercharged V6 των 3.5 λίτρων που παρέχει η Toyota στην Lotus αλλά στην πρώτη παράγει περί τα 435 άλογα και στην δεύτερη, χάρη στα σφυρήλατα πιστόνια, τους διαφορετικούς εκκεντροφόρους και τη νέα χαρτογράφηση, η ιπποδύναμη υπερβαίνει τα 500 άλογα. Σε κάθε περίπτωση, συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο, διπλού συμπλέκτη ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι δύο εκδόσεις διαφοροποιούνται και αισθητικά. Στην “Gold Leaf” οι τροχοί είναι κατά 1 ίντσα μεγαλύτεροι (18 εμπρός και 19 πίσω) και έχει κάποια στοιχεία που “παίζουν” ακόμα περισσότερο την ρετρό πλευρά του χαρακτήρα του Type 62-2. Και οι δύο εκδόσεις πάντως χτίζονται γύρω από ένα αλουμινένιο πλαίσιο, εξοπλίζονται με coilover, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και έχουν την επιλογή ενός υδραυλικού nose lift το οποίο θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο αν αναλογιστεί κανείς ότι το ύψος του αυτοκινήτου δεν υπερβαίνει τα 1.133 χιλιοστά – περίπου όσο το αυθεντικό Ford GT40.

Ενώ σε αυτό το σημείο δεν έχουμε στη διάθεση μας φωτογραφίες από την καμπίνα, η Radford ισχυρίζεται ότι υπάρχει άφθονη πολυτέλεια και τεχνολογία, αρκετή για να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες των ιδιοκτητών. Άγνωστη παραμένει και η τιμή του αυτοκινήτου αν και υποψιαζόμαστε ότι αυτή δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο καθώς το τελικό ποσό θα ορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις επιλογές εξατομίκευσης. Πάντως θα κατασκευαστούν μόλις 62 Radford Type 62-2, με την παραγωγή να είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στα τέλη του 2021 και τις πρώτες παραδόσεις για τις αρχές του 2022.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.