Aston Martin Valkyrie Spider. Χάνει την οροφή της αλλά κερδίζει τον θαυμασμό μας.

Τα cabrio μοντέλα έχουν την χάρη τους. Είναι κάτι διαφορετικό από τα αντίστοιχα coupe καθώς χαρίζουν μία πιο… βίαιη εμπειρία οδήγησης. Είσαι εκτεθειμένος στα στοιχεία της φύσης, ακούς πιο έντονα τον κινητήρα… το ζεις περισσότερο. Όταν μιλάμε μάλιστα για ένα hypercar όπως η Valkyrie, τότε μπορείς να πεις ότι σε φέρνουν ακόμα πιο κοντά στο αντικείμενο της έμπνευσης είτε αυτό είναι ένα μονοθέσιο της F1, είτε ένα sport πρωτότυπο από τους αγώνες αντοχής. Η Valkyrie Spider λοιπόν, γίνεται το τρίτο κατά σειρά μοντέλο που εντάσσεται στην οικογένεια μετά την coupe και την AMR Pro ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Aston Martin αυτή τη στιγμή είναι ότι η ζήτηση υπερβαίνει αρκετά την παραγωγή των 85 αυτοκινήτων…

Δύο πράγματα έχει χάσει η Valkyrie για να γίνει Spider. Το πρώτο φυσικά είναι η οροφή της που έχει αντικατασταθεί από ένα ανθρακονημάτινο, αφαιρούμενο πάνελ. Το δεύτερο, είναι οι εντυπωσιακές gullwing πόρτες – λογικό καθώς δεν υπάρχει σημείο στήριξης. Για να λύσει αυτό το “πρόβλημα”, η Aston Martin εξέλιξε ειδικά για την Valkyrie Spider έναν διεδρικό μηχανισμό. Η αύξηση στο βάρος, μία παραδοσιακή παρενέργεια κατά την μετατροπή από coupe σε cabrio, έχει περιοριστεί “στο απόλυτο ελάχιστο” κατά την αγγλική εταιρία ενώ το αεροδυναμικό πακέτο της Valkyrie έχει τροποποιηθεί στα σημεία ώστε να ταιριάζει στα νέα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Αυτό που δεν άλλαξε, είναι το εξωφρενικό, υβριδικό κινητήριο σύνολο με τον εκπληκτικό, ατμοσφαιρικό V12 των 6.5 λίτρων που εξέλιξε ειδικά για την Valkyrie η Cosworth και στροφάρει μέχρι τις 11.000 σ.α.λ.  στην καρδιά του. Αυτός, όπως και στην coupe έκδοση, συνδυάζεται με ένα σύστημα προέλευσης Rimac, που αυξάνει την απόδοση στα 1.115 άλογα. Έτσι, η Valkyrie Spider μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 330 km/h όταν η οροφή δεν είναι στην θέση της και μέχρι τα 350 km/h όταν είναι αλλά η εταιρία δεν αποκάλυψε τους χρόνους για τα κλασικά tests επιτάχυνσης για λόγους που γνωρίζει καλύτερα η ίδια. Δεν είμαι σίγουρος αν έχουν σημασία άλλωστε. Την φαντάζομαι να επιταχύνει μέσα σε κάποιο τούνελ με τον V12 να ουρλιάζει στο πίσω μέρος και ανατριχιάζω….

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.