Το εξωφρενικό Devel Sixteen είναι ακόμα ζωντανό;

Σε αυτό το σημείο, 8 χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση του και 4 χρόνια μετά την τελευταία φορά που μάθαμε οτιδήποτε νέο γι’ αυτό, το Devel Sixteen είναι περισσότερο μύθος απ’ ότι πραγματικότητα. Εξαρχής φαινόταν υπερβολικά καλό για να είναι αληθινό αλλά του δώσαμε το περιθώριο της αμφιβολίας θαμπωμένοι από τα νούμερα που ακούστηκαν και ακούγονται ακόμα: Στην θεωρία, γιατί δεν έχει παραδοθεί κανένα Sixteen σε πελάτη, το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις: μία με V8 κινητήρα 2.000 ίππων, μία πιο σκληροπυρηνική με τον ίδιο κινητήρα αλλά 3.000 άλογα και μία με τον quad-turbo V16 που παράγει 5.000 άλογα!

Στο project εμπλέκονταν σοβαρά άτομα όπως ο Paulo Garrella με θητεία στην Pininfarina και την Scuderia Cameron Glickenhaus αλλά και η Steve Morris Engines που είχε αναλάβει τους κινητήρες και διαθέτει πλούσια εμπειρία σε πανίσχυρες εφαρμογές. Πριν από κάποια χρόνια, η δουλειά διακόπηκε λόγω κάποιων αποχωρήσεων και προβλημάτων στην ψύξη και την αεροδυναμική αλλά η παρουσία της Devel στα social media έγινε και πάλι έντονη αυτό το καλοκαίρι, υποδηλώνοντας ότι το Sixteen είναι ακόμα ζωντανό και πως θα έχουμε νέα σύντομα.

Το θέμα είναι ότι το Devel Sixteen φαίνεται πως έχει χάσει την ευκαιρία του. Ο κόσμος ήταν πολύ διαφορετικός 8 ή ακόμα και 4 χρόνια πριν και τώρα, τα 2+ εκατομμύρια που ζητά η εταιρία για την δημιουργία της, αγοράζουν ηλεκτρικά θηρία όπως το Pininfarina Battista, το Rimac Nevera και η Lotus Evija ή υπεραυτοκίνητα όπως η Aston Martin Valkyrie, η Mercedes-AMG One κ.ά. Ενδεχομένως να βρεθούν μερικοί ζάμπλουτοι που θα εμπιστευτούν τα χρήματα τους στην Devel, αλλά η στιγμή του Sixteen έχει περάσει και δεν πρόκειται να επιστρέψει.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.