Η Prodrive φέρνει το αναβαθμισμένο Hunter T1+ στο Dakar.

Στα τέλη του προηγούμενου έτους η Bahrain Raid Xtreme (BRX) αποκάλυψε το Hunter – ένα αγωνιστικό που κατασκεύασε η Prodrive και σχεδιάστηκε από τον πρώην επικεφαλής design της Jaguar, Ian Callum, για να λάβει μέρος στο Rally Dakar. Παρότι πίσω από τα χειριστήρια των δύο BRX Hunter βρισκόταν ο Sebastian Loeb και ο Nani Roma, το αγωνιστικό της Prodrive δεν κατάφερε πολλά, με τον Γάλλο να εγκαταλείπει έπειτα από πολλά σκασμένα ελαστικά και εν τέλει, σπασμένη ανάρτηση και τον Ισπανό να κατακτά την 5η θέση. Τώρα, η BRX και η Prodrive επιστρέφουν με το αναβαθμισμένο Hunter T1+ που εκμεταλλεύεται τους νέους κανονισμούς και ελπίζει για το καλύτερο.

Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά τους τροχούς: ενώ το περσινό μοντέλο πατούσε σε ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών με ελαστικά 32 ιντσών, το Hunter T1+ χρησιμοποιεί ελαστικά 37 ιντσών σε ζάντες 17’’. Παράλληλα, η αγγλική εταιρία αναβάθμισε την ανάρτηση με μακρύτερα ψαλίδια, νέα αμορτισέρ και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, από τα 280 χιλιοστά, στα 350 ενώ και το αμάξωμα είναι πιο πλατύ καθώς οι κανονισμοί της T1+ κατηγορίας (που δημιουργήθηκαν για να κλείσει η ψαλίδα ανάμεσα στα τετρακίνητα και τα δικίνητα οχήματα), επιτρέπουν έως και 2.3 μέτρα. Αφού μπήκε σε αυτόν τον κόπο, η Prodrive αναβάθμισε το σύστημα πέδησης με μεγαλύτερα φρένα αλλά και την μετάδοση με νέα διαφορικά και όχι μόνο. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι για να συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς, το Hunter T1+ χρειάστηκε ένα γενικό facelift με συνέπεια περίπου το 50% του αμαξώματος να είναι ανασχεδιασμένο. Αυτό που δεν άλλαξε, είναι το οδηγικό δίδυμο με τους Loeb και Roma να επιστρέφουν στο Dakar και το 2022 για τις BRX και Prodrive.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.