Το Toyota Hilux GR Sport έρχεται τον Οκτώβριο.

Η Toyota έχει επιδείξει τον τελευταίο καιρό την τάση να… μοστράρει την συμμετοχή της σε διάφορες μορφές motorsports με ειδικές εκδόσεις ή ακόμα και ειδικά μοντέλα. Συμμετέχει στο WRC για παράδειγμα και γι’ αυτό λάνσαρε το GR Yaris που είναι ότι πλησιέστερο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια σε homologation special. Συμμετέχει στο World Endurance Championship και ετοιμάζει το GR Super Sport. Συμμετέχει και στο Rally Dakar όμως και αν εξαιρέσει κανείς ένα… χλιαρό Hilux GR Sport που έγινε διαθέσιμο το 2018 στην αγορά της Ν. Αμερικής, δεν έχει κάνει κάτι ιδιαίτερο γι’ αυτό. Το εν λόγω Hiliux Sport αποσύρθηκε με το facelift του μοντέλου το 2020.

Η απουσία της ιαπωνικής εταιρίας από την ολοένα και δημοφιλέστερη κατηγορία των “σκληροπυρηνικών” pickups θα διορθωθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο με την παρουσίαση του νέου Hilux GR Sport. Αυτό, αν αληθεύουν οι πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σε εγχώρια μέσα. Για να αποφευχθούν οι όποιες παρεξηγήσεις, να διευκρινίσουμε ότι το Hilux GR Sport δεν θα είναι ο άμεσος αντίπαλος ανταγωνιστικών προτάσεων όπως το Ford Ranger Raptor αλλά κάτι πιο… ήπιο. Η πλέον σκληροπυρηνική, GR έκδοση θα έρθει με τη νέα γενιά, μετά το 2023 αλλά ακόμα και αυτή, η χλιαρή θα επωφελείται από αναβαθμισμένη ανάρτηση δια χειρός Gazoo Racing, μεγαλύτερους τροχούς που θα αποτελούνται από ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών με all-terrain ελαστικά σε διάσταση 265/60 και “GR” διακοσμητικά σε ολόκληρο το αμάξωμα (βλ. νέα γρίλια, ενδεχομένως φαρδύτερα φτερά κ.ά.).

Ανάλογη θα είναι η περιποίηση της ιαπωνικής μάρκας και στην καμπίνα του Hilux με διαφορετικό επιλογέα ταχυτήτων, νέου σχεδιασμού χειρόφρενο, μεταλλικά πεντάλ και άλλα διακοσμητικά. Εκεί που δεν περιμένουμε καμία διαφοροποίηση θα είναι σε ότι έχει να κάνει με το κινητήριο σύνολο καθώς οι πληροφορίες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου αναφέρουν πως ο 2.4 λίτρων turbodiesel κρίθηκε ως επαρκής για την συγκεκριμένη εφαρμογή και διατηρεί την θέση του παράγοντας  150 ίππους και 400 Nm ροπής. Σε άλλες αγορές, θα είναι διαθέσιμος και ένας turbodiesel με χωρητικότητα 2.8 λίτρων, 204 άλογα και 500 Nm ροπής. Όποιος επιθυμεί κάτι παραπάνω, θα πρέπει να περιμένει μερικά χρόνια ακόμα για την επόμενη γενιά του δημοφιλούς pickup, που αν αληθεύουν οι φήμες θα κυκλοφορήσει και ως… καθαρόαιμο “GR”, είτε με έναν V6 turbodiesel 3.3 λίτρων που θα προσφέρει περί τα 700 Nm ροπής, είτε με έναν V6 βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων με 420+ άλογα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.