Πώς αντιδρά μία Citroen Xantia 20-ετίας στο τεστ αποφυγής ταράνδου;

Τον τελευταίο καιρό, ολοένα και πιο συστηματικά, παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα διάφορων μοντέλων στο περιβόητο τεστ αποφυγής ταράνδου. Ένα τεστ που απέκτησε την φήμη του μέσα από τις παταγώδεις αποτυχίες της Mercedes-Benz A-Class και του Jeep Grand Cherokee. Ένα τεστ που έχει την… κακή συνήθεια να αποκαλύπτει τυχόν αδυναμίες ενός καινούριου αυτοκινήτου λόγω των απαιτήσεων που έχει η εν λόγω δοκιμή από το αυτοκίνητο ως σύνολο – από τα ελαστικά, στην ανάρτηση και από το σύστημα διεύθυνσης, στα ηλεκτρονικά συστήματα. Μέχρι τώρα όμως, έχουμε δει μονάχα νέα μοντέλα να υποβάλλονται σε αυτό το βασανιστήριο; Πώς συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο 20+ ετών στην ίδια δοκιμασία;

Το ισπανικό μέσο km77.com επέλεξε την Citroen Xantia Activa και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Θεωρείται ο πρωταθλητής στο τεστ αποφυγής ταράνδου έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία την δοκιμασία με ταχύτητα 85 km/h στα χέρια του σουηδικού Teknikens Varld. Υπάρχουν όμως ορισμένα… θέματα! Καταρχάς, το τεστ όπως έγινε τότε από τους σουηδούς, είναι παρόμοιο αλλά όχι πανομοιότυπο με αυτό του ισπανικού μέσου – ήταν ελαφρώς πιο εύκολο. Αυτό δεν θα σταματούσε τους ισπανούς από την προσπάθεια για αναπαραγωγή του τρομερού αποτελέσματος των 85 km/h, απλά απαίτησε κάποιες προσαρμογές. Έπειτα, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ένα αυτοκίνητο 20+ ετών, ενδεχομένως να παρουσιαστεί πιο… κουρασμένο από τότε που ήταν ολοκαίνουριο, ακόμα και αν ο ιδιοκτήτης του το συντηρεί ευλαβικά. Για το τελικό αποτέλεσμα και τις λεπτομέρειες, θα σε προτρέψω να δεις το σχεδόν 10-λεπτο video που εξηγεί αναλυτικά τόσο τις προσπάθειες που έγιναν όσο και το σκεπτικό πίσω από αυτή την ρετρό δοκιμή και να μην ξεχάσεις να ενεργοποιήσεις τους υπότιτλους, εκτός κι αν γνωρίζεις ισπανικά. Το μόνο που θα τονίσω εγώ και θα καταλάβεις γιατί βλέποντας το video, είναι να συντηρείς το αυτοκίνητο σου όσο καλύτερα μπορείς και να μην κάνεις οικονομία στα ελαστικά που επιλέγεις γι’ αυτό!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.