Hyundai Elantra N. Σπορ σεντάν 280 ίππων με πολύ… τσαμπουκά!

Αφού είδαμε το βασικό Hyundai Elantra στις αρχές του ’20, το Elantra N Line με μερικές σπορ πινελιές και 201 ίππους σχεδόν 6 μήνες αργότερα αλλά και το αγωνιστικό Elantra TCR τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, έφτασε επιτέλους για τον “alpha” της αγέλης. Το κορυφαίο Elantra N παρουσιάστηκε από την Hyundai σήμερα και εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνιση του, όσο και με τον χαρακτήρα του. Δεν αναφέρομαι στα νούμερα γιατί αυτά μπορεί να μην αξίζουν κάποιο πρωτοσέλιδο αλλά η υποψία μου είναι ότι το Elantra N δεν βασίζεται σε αυτά για να κερδίσει την θέση του στην αγορά – όχι ότι είναι απογοητευτικά!

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος από το i30 N, δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που προσφέρει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Αυτός, συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και χάρη στην “N Grin Shift” λειτουργία που αυξάνει την απόδοση στα 290 άλογα για 20 δευτερόλεπτα, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 5.3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 250 km/h. Όλα αυτά όμως είναι μονάχα η αρχή καθώς τα καλύτερα μπορεί να μην φαίνονται αλλά σίγουρα θα μπορεί να νιώσει ο οδηγός.

Η Hyundai εξοπλίζει το Elantra N με έναν ενοποιημένο εμπρός άξονα που ενσωματώνει τον άξονα μετάδοσης, το μουαγιέ και το ρουλεμάν περίπου όπως γίνεται στα World Rally Cars του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, ένα ηλεκτρονικό διαφορικό “περιορισμένης ολίσθησης”, δίσκους 360 χιλιοστών με καλύτερη ψύξη και διαφορετικά τακάκια στον εμπρός άξονα,  νέα σινεμπλόκ στην ανάρτηση, διάφορα “δεσίματα” στο πλαίσιο για αυξημένη ακαμψία και ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot 4S διάστασης 245/35 και στους τέσσερις τροχούς! Με πιο λίγα λόγια, το Hyundai Elantra N είναι πολύ σοβαρό όταν χρησιμοποιεί τον όρο “sports sedan” και αυτό φαίνεται και στην καμπίνα, όπου το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης διαθέτει χρονόμετρο και προβάλει την θερμοκρασία τόσο του λιπαντικού, όσο και του ψυκτικού! Φυσικά υπάρχουν νέα καθίσματα που στηρίζουν καλύτερα το σώμα ενώ διαθέσιμα είναι και bucket που τοποθετούνται 10 χιλιοστά χαμηλότερα και είναι 50 χιλιοστά πιο “ρηχά”, αυξάνοντας παράλληλα τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.

Η Hyundai πλασάρει το Elantra N ως ένα πραγματικό παιχνίδι για την πίστα, τονίζοντας όμως ότι δεν χάνει τον οικογενειακό χαρακτήρα του. Για την εμφάνιση δε, προτιμώ να μην σχολιάσω και να αφήσω να μιλήσουν οι φωτογραφίες. Προς το παρόν, μένουμε στο γεγονός ότι η κορυφαία έκδοση του Elantra δεν είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά όπως δήλωσε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Hyundai, Albert Biermann, “αν δημιουργηθεί αρκετή ζήτηση, δεν αποκλείεται να αλλάξει αυτό”.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.