Pininfarina Teorema Concept. Μία ματιά στο μέλλον.

Δεν είναι όλα τα concepts ίδια. Στην περίπτωση της Pininfarina, το PF0 που παρουσιάστηκε το 2018, μεταμορφώθηκε πολύ γρήγορα στο ηλεκτρικό Battista των 1.900 ίππων που πέρασε στην παραγωγή έναν χρόνο αργότερα. Για το Teorema όμως, δεν περιμένουμε κάτι ανάλογο με κομμένη την αναπνοή καθώς πρόκειται για μία μελέτη σχετικά με μία πιθανή μορφή που θα μπορούσαν να πάρουν τα αυτοκίνητα στο μέλλον ή αν προτιμάς, το όραμα της ιταλικής εταιρίας σχετικά.

Το Teorema αποτελεί κοινό project των ομάδων της Pininfarina στο Cambiano της Ιταλίας και στην Σαγκάη της Κίνας και είναι το πρώτο μοντέλο της που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε εντελώς ψηφιακά. Βασίζεται σε ένα skateboard πλαίσιο και έχει μήκος 5.4 μέτρων, πλάτος 2.2 μέτρων και ύψος 1.4 μέτρων με τις μπαταρίες που τροφοδοτούν το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο να κρύβονται στο πάτωμα. Μπορεί να μην φαίνεται με την πρώτη ματιά, αλλά το Teorema δεν διαθέτει πόρτες στα πλαϊνά του αμαξώματος – αντιθέτως, καλεί τους επιβάτες απλώς να περπατήσουν προς τα μέσα καθώς η οροφή ανασηκώνεται και αυτοί εισέρχονται από το πίσω μέρος. Από εκεί και πέρα, αναλαμβάνει το ίδιο το αυτοκίνητο να τους μεταφέρει στις θέσεις τους.

Ακόμα και η εσωτερική διαμόρφωση του πρωτότυπου είναι περίεργη με τις θέσεις να έχουν τοποθετηθεί σε διάταξη “1+2+2” και να προσαρμόζονται ανάλογα με  το mode λειτουργίας. Η καμπίνα του Teorema μπορεί να μεταμορφωθεί σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού και των επιβατών ακόμα και σε ένα είδος σαλονιού, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Κατά τα άλλα, υπάρχει ένα σύστημα head-up display επαυξημένης εικονικής πραγματικότητας που ενσωματώνει και τα συστήματα ασφάλειας ενώ οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν περιεχόμενο σχετικά με το περιβάλλον όπως τοπία, λεπτομέρειες για το ταξίδι, ατραξιόν κλπ. Γενικά, αποτελεί σίγουρα μία ενδιαφέρουσα προσέγγιση για το μέλλον της αυτοκίνησης, ακόμα και αν δεν μιλάμε για ορίζοντα δεκαετίας αλλά για πολύ παραπέρα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.