Hyundai Bayon. Η νέα πρόταση της Hyundai στα κροσσόβερ διαθέσιμη από 15790 Ευρώ

Το Hyundai Bayon είναι ένα ολοκαίνουριο Crossover σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη. Διαθέτει compact εξωτερικό, ευρύχωρο εσωτερικό και μια μεγάλη λίστα έξυπνων χαρακτηριστικών ασφάλειας και συνδεσιμότητας που το κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία του προσφέροντας στο ευρύ κοινό μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής. Το Bayon είναι η τελευταία σχεδιαστική έκφραση της Hyundai, που ξεχωρίζει για τις εντυπωσιακές αναλογίες και ισχυρά αισθητικά χαρακτηριστικά του.  Επιπλέον, διαθέτει τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai, που ορίζεται από την αρμονία μεταξύ αναλογιών, αρχιτεκτονικής, στυλ και τεχνολογίας συνδυάζοντας συναισθηματικές αξίες με καινοτόμες λύσεις. Στο εμπρός μέρος, η φαρδιά μάσκα ανοίγει προς τα κάτω αποτελώντας μια σταθερή δήλωση. Στο προφίλ, οι τονισμένοι ώμοι παρέχουν μια εμφάνιση που παραπέμπει σε σφήνα. Στο πίσω μέρος, τα φώτα σε σχήμα βέλους υπογραμμίζουν τη δυναμική που έχουν οι κολώνες, που χάρη στην απομακρυσμένη θέση τους δημιουργούν την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Συνολικά, οι ακμές, τα τριγωνικά σχήματα και οι οριζόντιες γραμμές τόσο στο αμάξωμα όσο και στα φώτα τονίζουν το πλάτος και δίνουν στο BAYON μια δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση. Με τα 411 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ του το BAYON ξεχωρίζει για τους μεγάλους χώρους αποθήκευσής του, παρά το compact μέγεθός του. Ως εκ τούτου, το BAYON ξεχωρίζει για την άνεση και την πρακτικότητά του. Ένα έξυπνο κάλυμμα πορτ-μπαγκάζ που μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος της πλάτης του πίσω καθίσματος για να καλύψει τις αποσκευές, αποτελεί ένα επιπλέον πλεονέκτημα. Όπως και τα άλλα μοντέλα της Hyundai, το BAYON προσφέρει προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας που σπάνια συναντάμε στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένου του ασύρματου mirroring του τηλεφώνου και της τεχνολογίας Hyundai Bluelink®. Προσφέρει τον καλύτερο στην κατηγορία ψηφιακό πίνακα οργάνων και κορυφαία χαρακτηριστικά infotainment καθώς και ένα premium ηχοσύστημα Bose.

To Bayon είναι εξοπλισμένο με τα κορυφαία χαρακτηριστικά ασφαλείας Hyundai SmartSense και  ακολουθεί τα  υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας. Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν το Έξυπνο Cruise Control (Navigation-based Smart Cruise Control- NSCC), την Έξυπνη Υποβοήθηση Ορίου Ταχύτητας (Intelligent Speed Limit Assist- ISLA) και την Υποβοήθηση Παρακολούθησης Λωρίδας (Lane Following Assist- LFA). To BAYON προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και εξαιρετικά ανταγωνιστική κατάταξη εκπομπών ρύπων CO2 χάρη στην εξελιγμένη γκάμα κινητήρων Kappa. Ο 1.0 T-GDi είναι ένας τρικύλινδρος υπερ-τροφοδοτούμενος κινητήρας με άμεσο ψεκασμό για βέλτιστη απόδοση. Σε συνδυασμό με τη μοναδική 48V υβριδική τεχνολογία της Hyundai και το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο (iMT), προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και υψηλότερη απόδοση.

Στην κορυφή της γκάμας του το BAYON είναι διαθέσιμο με 48V υβριδικό κινητήρα 1.0 T-GDi και 100 PS ή 120 PS, ο οποίος μπορεί να συνδυάζεται με το ευφυές χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (6iMT) ή με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (7DCT). Το Bayon διαθέτει ένα ευρύχωρο και φωτεινό εσωτερικό. Το εσωτερικό ορίζεται από μια σειρά εξοπλισμού συνδεσιμότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών καθώς και μιας οθόνης AVN (ήχου- βίντεο- πλοήγησης) 10,25 ιντσών ή 8 ιντσών. Οι επιβάτες μπορούν να επωφεληθούν από την τεχνολογία εσωτερικού φωτισμού LED που είναι ενσωματωμένη στην περιοχή για τα πόδια των εμπρός επιβατών, τα μαρσπιέ, τις χειρολαβές και το χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από την κεντρική κονσόλα.

Μια προσεκτικά επιλεγμένη ουδέτερη γκάμα χρωμάτων και υλικών συνδυάζεται απόλυτα με τη γκάμα των χρωμάτων αμαξώματος. Το BAYON διατίθεται στάνταρ με εσωτερική επένδυση υφάσματος Full Black, ενώ διαθέσιμοι είναι και δύο άλλοι προαιρετικοί χρωματικοί συνδυασμοί. Το BAYON διαθέτει εξαιρετικά αποδοτικά σύνολα κινητήρων με ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 χάρη στην αναβαθμισμένη σειρά κινητήρων Kappa. Ο T-GDi είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με άμεσο ψεκασμό για βέλτιστη απόδοση. Επίσης, το BAYON διαθέτει τη μοναδική τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD) της Hyundai, η οποία ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και του κλεισίματος της βαλβίδας ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Γεγονός που βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, βελτιώνοντας παράλληλα την καύση με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών και την εξοικονόμηση καυσίμου.

Το BAYON διατίθεται με 48V υβριδική τεχνολογία. Το σύστημα αποτελείται από μια μπαταρία 48V, μια ήπια υβριδική γεννήτρια/μίζα (MHSG) και ένα μετατροπέα LDC (DC/DC χαμηλής τάσης). Η MHSG παράγει ενέργεια από την ανάκτηση της κίνησης του αυτοκινήτου και την αποθηκεύει στην μπαταρία 48V, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη σταθεροποίηση της τροφοδοσίας 12V για εξοικονόμηση καυσίμου. Η 48V υβριδική τεχνολογία μπορεί να συνδυαστεί με το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (intelligent Manual Transmission ή iMT), μια μοναδική τεχνολογική σύμπλεξη που εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και βέλτιστη απόδοση.

Αυτή η καινοτόμος τεχνολογία επιτρέπει περιστασιακά στο αυτοκίνητο να ρολάρει ελεύθερα μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου. Υπάρχουν δύο διαφορετικά επίπεδα κίνησης που σχετίζονται με το iMT : πρώτον, όταν ο κινητήρας είναι στο ρελαντί και δεύτερον, όταν είναι εντελώς απενεργοποιημένος. Ο κινητήρας επανεκκινείται μόλις ο οδηγός πατήσει είτε το πεντάλ του φρένου είτε το πεντάλ του γκαζιού και αρχίζει να λειτουργεί ξανά με την ίδια ταχύτητα όπως όταν απενεργοποιήθηκε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη δυνατή απόδοση καυσίμου χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση.

Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ο κινητήρας βενζίνης 1.0 T-GDi με 48V υβριδική τεχνολογία και ισχύ 120 PS ή 100 PS. Συνδυάζεται με το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (6iMT) ή ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (7DCT). Η έκδοση των 100 PS του 1.0 T-GDi είναι διαθέσιμη και χωρίς το 48V υβριδικό σύστημα και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6MT ή αυτόματο 7DCT. Ο κινητήρας 1.0 T-GDi με και χωρίς 48V υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης για τη βελτιστοποίηση της απόκρισης του κινητήρα και των δυναμικών χαρακτηριστικών ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αυτά είναι τα Eco, Normal και Sport. Επίσης, υπάρχει και ο κινητήρας βενζίνης 1.2 MPi με 84 PS που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5MT.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.