Νέα Porsche 911 GTS. Η κορυφαία των… “βασικών”.

Η Porsche δεν δείχνει τον παραμικρό δισταγμό όταν πρόκειται για την αύξηση του αριθμού των διαθέσιμων εκδόσεων στην γκάμα της 911 και δεν χρειάστηκε να περιμένουμε πολύ μετά το ντεμπούτο της 911 GT3 για να δούμε την επόμενη εκδοχή του γερμανικού sports car. Τώρα, είναι η 911 GTS που έρχεται για να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στις Carrera και την ολοκαίνουρια GT3 προσφέροντας περισσότερη ισχύ από την Carrera S και μία σειρά μικρών αναβαθμίσεων που την κάνουν λίγο πιο… “κοφτερή” και πιο συναρπαστική. Η νέα Porsche 911 GTS θα είναι διαθέσιμη τόσο για την Coupe και την Cabriolet όσο και για την Targa ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με το σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας.

Ξεκινώντας από τα βασικά, να αναφέρουμε πως για την κίνηση της GTS, υπεύθυνος είναι ο κλασικός 3-λιτρος, επίπεδος εξακύλινδρος ο οποίος ειδικά για την περίσταση, παράγει 480 ίππους και 570 Nm ροπής και συνδυάζεται είτε με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είτε με ένα 7-τάχυτο μηχανικό. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα αλλά η GTS στην ουσία της, δεν είναι απλά ένας μαχητής των φαναριών. Οι μηχανικοί χαμήλωσαν το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά, εξόπλισαν τη νέα έκδοση με το σύστημα Porsche Active Suspension Management και ρύθμισαν την ανάρτηση ειδικά γι’ αυτή την έκδοση ενώ στα φρένα, βρίσκουμε το αναβαθμισμένο σύστημα της 911 Turbo, που φιλοξενείται στους τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω, επίσης από το ίδιο μοντέλο. Για πρώτη φορά δε, η Porsche κάνει διαθέσιμο για την GTS το πακέτο Lightweight Design που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ελαφρύτερα καθίσματα, λεπτότερα τζάμια και διαφορετική μπαταρία και μειώνει το βάρος κατά 25 κιλά!

Σχεδιαστικά, η νέα GTS ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της 911 με την χρήση μαύρων διακοσμητικών τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα. Οι ζάντες, οι αεραγωγοί στο κάλυμμα του κινητήρα, η πίσω αεροτομή έχουν βαφτεί σε μαύρο χρώμα κι αν αυτό δεν αρκεί, τα standard LED εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν μαύρο καθρέφτη και μαύρο πλαίσιο ενώ τα πίσω, είναι νέα και ειδικά γι’ αυτή την έκδοση. Όσον αφορά στην καμπίνα, διακρίνουμε την εκτεταμένη χρήση “Race-Tex” επενδύσεων στο τιμόνι, τα καθίσματα, τις πόρτες κ.α. ενώ τα διακοσμητικά είναι ανθρακονημάτινα. Γενικά, η Porsche 911 GTS είναι το αποτέλεσμα διάφορων πραγμάτων που βρίσκονταν ήδη στα ράφια της γερμανικής εταιρίας αλλά για κάποιον περίεργο λόγο, το σύνολο είναι κάτι παραπάνω από το άθροισμα των μερών του. Έχει αυτό το… μαγικό άγγιγμα της Porsche που δείχνει ανίκανη να λαθέψει.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.