Η Nissan “τελειώνει” το Navara στην Ευρώπη!

Από τη μία έχουμε εταιρίες όπως η Toyota, η Ford, η Volkswagen, η Mitsubishi, η Isuzu κ.ά. που επενδύουν στην κατηγορία των pickups και από την άλλη τη Nissan που ακολουθεί τον δρόμο της Mercedes και της Fiat και αποφασίζει να αποσύρει το εμβληματικό Navara από την ευρωπαϊκή αγορά. Σε αυτό το σημείο, δεν ξέρουμε ποιο από τα δύο στρατόπεδα αρμενίζει στραβά αλλά μπορούμε να υποθέσουμε με σχετική ασφάλεια ότι το καθένα έχει τους λόγους του για την πορεία που έχει χαράξει.

Η παραγωγή της τρέχουσας γενιάς του Nissan Navara για τις ευρωπαϊκές αγορές θα λήξει όταν κλείσει το εργοστάσιο μας στην Βαρκελώνη τον Δεκέμβριο του 2021 και οι πωλήσεις θα σταματήσουν κατά τη διάρκεια του 2022.

Δήλωσε λιτά και κατηγορηματικά η Nissan, κατεβάζοντας την αυλαία για το Navara στην Ευρώπη. Ο λόγος για αυτή την απόφαση είναι τόσο απλός όσο και η ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρίας: “Αυτό αντικατοπτρίζει την συρρίκνωση της κατηγορίας των pickups και την αλλαγή που κάνουν πολλοί πελάτες μας από αυτού του είδους το όχημα στα μοντέρνα και αποδοτικά vans.

Η Nissan είχε την επιλογή να εισάγει το Navara από την Ταϋλάνδη, από το εργοστάσιο που ήδη προμηθεύει αγορές όπως η Αυστραλία αλλά ο δρόμος αυτός αποκλείστηκε αρκετά γρήγορα. Αυτό σημαίνει το τέλος για ένα μοντέλο που σε μεγάλο βαθμό, μεταμόρφωσε την κατηγορία των pickups στην Ευρώπη από τα σκληροτράχηλα αλλά άβολα και “σπαρτιατικά” αγροτικά, σε ένα lifestyle οχήματα με συστήματα όπως η δορυφορική πλοήγηση, ο κλιματισμός, τα δερμάτινα καθίσματα και ανέσεις που τα έκαναν να ανταγωνίζονται “συμβατικά” οικογενειακά. Υπό μία έννοια, είναι το τέλος μίας εποχής για τη Nissan, που αφήνει την Toyota και την Ford να κυριαρχούν στην κατηγορία. Μέχρι να έρθει τουλάχιστον το νέο VW Amarok που βασίζεται στο Ranger.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.