BMW X3 και X4 facelift. Ώρα για ανανέωση.

Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την φθορά που προκαλεί ο χρόνος και έπειτα από 4 χρόνια στην αγορά, έφτασε επιτέλους η στιγμή για τις BMW X3 και X4 να φρεσκαριστούν για να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία τους. Η ανανέωση εστιάζει φυσικά στο αισθητικό κομμάτι αλλά υπάρχει και νέος εξοπλισμός αλλά και μία “βελτιστοποιημένη δομή” στην γκάμα των δύο μοντέλων που τα κάνουν πιο σπορ, πιο μοντέρνα και πιο ψηφιακά για τα υπόλοιπα χρόνια που έχουν ακόμα στον κύκλο ζωής τους.

Όσον αφορά στο θέμα του design, δεν έχουμε εκπλήξεις καθώς οι X3 και X4 έχουν αλλάξει ακριβώς όπως περιμένει κανείς σε ένα facelift και οι αλλαγές είναι σε γενικές γραμμές εστιασμένες στο να φέρουν τα δύο μοντέλα πιο κοντά στη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γερμανικής φίρμας. Έτσι, παρατηρούμε στο εμπρός μέρος την μεγεθυμένη γρίλια, τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα και τους νέους προφυλακτήρες με τα μεγάλα ανοίγματα στις άκρες και το μεγαλύτερο άνοιγμα στο κέντρο τους. Νέοι είναι οι προφυλακτήρες και στο πίσω μέρος των X3 και X4, όπως ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φανάρια. Η X3 ειδικότερα, θα αποκτήσει ψηλότερα προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, διαφορετικά γραφικά στα παράθυρα και ράγες οροφές αλουμινίου ενώ η X4, που είναι 43 χιλιοστά μακρύτερη και “κάθεται” 55 χιλιοστά χαμηλότερα από την αδερφή της, τονίζει περισσότερο την σπορ πλευρά του χαρακτήρα της. Αμφότερες πάντως θα είναι διαθέσιμες και με το “M Sport” πακέτο που περιλαμβάνει αεροδυναμικής φύσεως διακοσμητικά και διάφορες μικροαλλαγές σε ολόκληρο το αυτοκίνητο.

Η καμπίνα έχει αποκτήσει νέο look χάρη στην κεντρική κονσόλα που προέρχεται από την πρόσφατη 4 Series και διαθέτει μία οθόνη 10.25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στην βασική έκδοση. Φυσικά υπάρχει διαθέσιμη και μία μεγαλύτερη, 12.3 ιντσών που συνδυάζεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων ενώ στον standard εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλέον τα σπορ καθίσματα και ο 3-ζωνικός κλιματισμός.

Το facelift των X3 και X4 φέρνει επίσης υβριδική τεχνολογία σε όλους τους κινητήρες. Εκτός από την plug-in υβριδική X3 xDrive30e που κυκλοφορεί από τον Δεκέμβριο του 2019, όλοι οι 4-κύλινδροι και 6-κύλινδροι κινητήρες στα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με mild-hybrid τεχνολογία 48-volt προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Η γκάμα περιλαμβάνει 3 πετρελαιοκινητήρες και 3 βενζινοκινητήρες: την xDrive20d με 190 ίππους, την xDrive30d με 286 ίππους και την M40d με 340 ίππους στο ένα “στρατόπεδο” και την xDrive20i των 184 ίππων, την xDrive30i των 245 ίππων και την M40i των 360 ίππων στο άλλο. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το xDrive σύστημα τετρακίνησης ενώ υπάρχουν και οι πιο… εξειδικευμένες επιλογές για όποιον επιζητά το κάτι παραπάνω σε συγκεκριμένους τομείς: Από τη μία, υπάρχει και πάλι η X3 xDrive30e με τα 292 plug-in υβριδικά άλογα αλλά και οι κορυφαίες X3 M Competition και X4 M Competition που προσφέρουν 510 άλογα και 650 Nm ροπής χάρη σε έναν υπερτροφοδοτούμενο 6-κύλινδρο εν σειρά υψηλής απόδοσης.

Σε αυτές συγκεκριμένα, το σπριντ στα 100 km/h έρχεται σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα (0.3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τις προ-facelift) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h ενώ εξοπλίζονται με την Adaptive M Sport ανάρτηση, το M Servotronic σύστημα διεύθυνσης και το Dynamic Stability Control ως standard. Η BMW πρόσθεσε και ένα M Dynamics Mode επιτρέπει μεγαλύτερο βαθμό ολίσθησης για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Εννοείται δε, ότι και το design των κορυφαίων εκδόσεων είναι εμπλουτισμένο με “M” στοιχεία. Περιμένουμε τις πωλήσεις των ανανεωμένων BMW X3 και X4 να ξεκινήσουν αμέσως μετά το καλοκαίρι με ελαφρώς υψηλότερες τιμές.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.