Volkswagen ID X. Ένα καυτό concept από το πουθενά!

Μερικές φορές, το πιο ενδιαφέρον νέο της ημέρας έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις και αυτό ακριβώς συμβαίνει εδώ. Χωρίς κανενός είδους προετοιμασία, κανένα teaser και καμία δήλωση, ο επικεφαλής της Volkswagen, Ralf Brandstatter, αποκαλύπτει μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο LindedIn ένα νέο concept-έκπληξη. Ο λόγος για το ID X που έρχεται κυριολεκτικά από το πουθενά και στα χαρτιά τουλάχιστον, φαίνεται να είναι μία εξαιρετική περίπτωση ηλεκτρικού hot-hatch!

Ας αφήσουμε στην άκρη το ημι-ματ γκρι χρώμα και τις λεπτομέρειες σε έντονο πράσινο χρώμα, ένα μοτίβο που ξεκινά από το αμάξωμα και συνεχίζεται στην καμπίνα. Αυτός ο συνδυασμός μπορεί να σου αρέσει, μπορεί και όχι. Ας αφήσουμε στην άκρη και τις μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος και τα νέα, σπορ καθίσματα που έχουν επενδυθεί με Alcantara. Αυτές είναι εύκολες αλλαγές και θα μπορούσαν να γίνουν αύριο στο ID.3 αν το ήθελε η Volkswagen. Αυτό που έχει ενδιαφέρον κρύβεται κάτω από την επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το κινητήριο σύνολο που επέλεξαν οι μηχανικοί για το ID X.

Σύμφωνα με τον Brandstatter, το πρωτότυπο δεν προορίζεται για παραγωγή και δημιουργήθηκε από τους μηχανικούς που δούλεψαν πάνω στο ID.4 GTX και ανακάλυψαν πόσο διασκεδαστική είναι η εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων. Οι ανώτεροι τους άφησαν να προχωρήσουν με την ιδέα τους και έτσι έχουμε ένα ID.3 με τους δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) του ID.4 GTX. Με σχεδόν 334 ίππους λοιπόν, το ID X δεν είναι μονάχα 130 ίππους ισχυρότερο από το κορυφαίο ID.3 αλλά ακόμα και από το ID.4 GTX από το οποίο δανείζεται το set-up! Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Brandstatter αναφέρει πως το πρωτότυπο είναι κατά 200 κιλά ελαφρύτερο από το standard ID.3 αλλά χωρίς να διευκρινίζει πώς προέκυψε αυτό το τεράστιο όφελος. Ο μοναδικός τρόπος που μπορώ να σκεφτώ είναι η μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας, κάτι που μπορεί να προέκυψε και ως αναγκαιότητα για να χωρέσει το νέο κινητήριο σύνολο. Σε κάθε περίπτωση, το ID X concept επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 5.3 δευτερόλεπτα ενώ διαθέτει και ειδικό “Drift” mode όπως και το νέο Golf R.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.