Lexus: Το πρώτο της PHEV το 2021, νέο ηλεκτρικό το 2022.

Η αρχή έγινε με το LF-Z Electrified concept που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του τον περασμένο Μάρτιο λειτουργώντας ως ένα πρώιμο δείγμα γραφής της Lexus καθώς ετοιμάζεται να κολυμπήσει βαθύτερα στα νερά του εξηλεκτρισμού. Η ιαπωνική εταιρία όμως δεν έχει σκοπό να καθίσει και να περιμένει βλέποντας τους πελάτες της να προτιμούν κάποιο μοντέλο του ανταγωνισμού, οπότε επιταχύνει το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της με απώτερο στόχο οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων της να αποτελούν το 50% του συνόλου μέχρι το 2025. Μέχρι τότε, υπόσχεται πως θα έχει παρουσιάσει 10 νέα υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και η αρχή θα γίνει φέτος, με το πρώτο PHEV.

Η εμπειρία που έχει συγκεντρώσει όλα αυτά τα χρόνια που προσφέρει εξηλεκτρισμένα μοντέλα, θα την βοηθήσει ώστε “να δημιουργήσει νέες αξίες και μία οδηγική εμπειρία μοναδική στα υβριδικά οχήματα της Lexus” αλλά δεν αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά. Υποθέτουμε ωστόσο ότι τόσο το plug-in υβριδικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη χρονιά, όσο και το αμιγώς ηλεκτρικό που ανακοίνωσε για το 2022, θα μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία με τις αντίστοιχες προτάσεις της μητρικής Toyota. Το μεν PHEV, θα μπορούσε να χρησιμοποιεί το κινητήριο σύνολο του RAV4 Plug-in Hybrid που παράγει 306 ίππους και επιτρέπει στο ιαπωνικό SUV να κινηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για 74 χιλιόμετρα. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Lexus δε, μάλλον θα συγγενεύει με το Toyota bZ4X που εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και κατά συνέπεια, παρέχει δυνατότητες τετρακίνησης. Κάτι που θα παίξει τον ρόλο του με την Lexus να προωθεί επιθετικά την DIRECT4 τεχνολογία αλλά και ένα πρωτοποριακό “steer-by-wire” σύστημα που ήδη διαθέτει το πρωτότυπο της Toyota.

Η Lexus βρίσκεται ήδη σε πάρα πολύ καλό δρόμο όσον αφορά στην κατανομή των εξηλεκτρισμένων πωλήσεων έχοντας ένα υγιές 33% επί του συνόλου ήδη από το 2020. Από τον Απρίλιο του 2005 δε, έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 2 εκατομμύρια υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε δεν απέχει πολύ από τους στόχους της.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.