Opel Manta GSe Elektromod. Από το παρελθόν για το μέλλον!

Ένας μήνας έχει περάσει από την πρώτη ανακοίνωση του Manta GSe Elektromod και επιτέλους, η Opel αποκαλύπτει το ηλεκτρικό sports coupe που αποτελεί μέρος των εορτασμών της γερμανικής εταιρίας για τα 50 χρόνια από την κυκλοφορία του αυθεντικού Manta. Όπως φανερώνει και το όνομα όμως, το νέο Manta είναι κάτι περισσότερο από μία αναβίωση: είναι ένα ηλεκτρικό restomod (εξ ου και Elektromod) και μία δέσμευση “κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων για ένα πολύ ελκυστικό, βιώσιμο μέλλον”.

Εμφανισιακά, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να διακρίνει κάποιος την συγγένεια του GSe Elektromod με το αυθεντικό Manta της δεκαετίας του ’70. Οι αναλογίες και οι γραμμές είναι εκεί για να μας υπενθυμίζουν ότι το ηλεκτρικό μοντέλο “χτίστηκε” πάνω στο αυθεντικό παράδειγμα αλλά από εκεί και πέρα, οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά. Στο εμπρός μέρος για παράδειγμα, η μάσκα είναι μία νέα έκδοση της “Vizor” γρίλιας που ενσωματώνει μία LED οθόνη για την προβολή διάφορων μηνυμάτων ενώ τα διπλά, στρόγγυλα φωτιστικά σώματα έχουν αντικατασταθεί με διαφορετικού design, LED. Το εντυπωσιακό φλούο κίτρινο χρώμα έρχεται σε αντίθεση με old-school στοιχεία όπως το μαύρο καπό, οι χρωμιωμένοι προφυλακτήρες αφαιρέθηκαν για ένα πιο “καθαρό” look που θυμίζει τα βελτιωμένα Manta της Imscher κ.ά.  και οι 13άρες ζάντες ελαφρού κράματος έχουν δώσει την θέση του σε 17άρες της Ronal.

Ανάλογη μίξη του παρελθόντος με το μέλλον παρατηρούμε και στην καμπίνα όπου δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα αναλογικό. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη 10 ιντσών και μπροστά από τον οδηγό, καθήκοντα πίνακα οργάνων εκτελεί πλέον μία οθόνη 12 ιντσών αλλά το εντυπωσιακό τιμόνι της Petri, τα bucket καθίσματα και ο λεβιές των ταχυτήτων συμβάλουν στην δημιουργία μίας “παλιομοδίτικα” σπορ ατμόσφαιρας. Πάντως η Opel τοποθέτησε ένα premium ηχοσύστημα της Marshall και έντυσε τις περισσότερες επιφάνειες με Alcantara για μία δόση πολυτέλειας.

Οι πιο περίεργοι, ήδη θα αναρωτιούνται τι δουλειά έχει ο επιλογέας σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο και υπάρχει απάντηση σε αυτό. Το Manta GSe Elektromod εφοδιάζεται με το ισχυρότερο ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο στην γκάμα της Opel, με έναν ηλεκτροκινητήρα 147 ίππων και 225 Nm ροπής να κινεί τους τροχούς του πίσω άξονα και μία μπαταρία 31 kWh να παρέχει εμβέλεια της τάξης των 200 χιλιομέτρων. Σε αντίθεση με ότι έχουμε συνηθίσει στα ηλεκτρικά μοντέλα όμως, η γερμανική εταιρία επέλεξε να διατηρήσει ένα μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων, το οποίο μπορεί ο οδηγός να χρησιμοποιεί όπως ένα οποιοδήποτε τέτοιο κιβώτιο όταν το θέλει ή να “ξεχάσει” στην 4η σχέση αν δεν έχει όρεξη να αλλάζει ταχύτητες με το χέρι! Όπως τα υπόλοιπα ηλεκτρικά πάντως, το Manta GSe Elektromod γεμίζει τις μπαταρίες του είτε μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, είτε μέσω ενός ενσωματωμένου φορτιστή 9 kW που απαιτεί ελάχιστα λιγότερο από 4 ώρες για το “γέμισμα”. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πλάνα για να περάσει το ηλεκτρικό restomod στην παραγωγή αλλά δημιουργήθηκε περισσότερο ως ένα statement για το μέλλον, με την Opel να κάνει γνωστές τις προθέσεις της και την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.