Η μεταμόρφωση της Smart ξεκινά με το πρώτο SUV της.

Η Smart ήταν ένα από τα πλέον τολμηρά εγχειρήματα των τελευταίων δεκαετιών στην βιομηχανία αυτοκινήτου αλλά θεωρείται από πολλούς, ενδεχομένως όχι άδικα, ως αποτυχία. Όχι επειδή τα αυτοκίνητα της ήταν κακά, αλλά επειδή δεν κατάφεραν να αποκτήσουν το κοινό που έπρεπε για να αρχίζουν να βγάζουν χρήματα για την μητρική Daimler. Τώρα όμως, η Smart έχει γυρίσει σελίδα και με την κοινοπραξία της Daimler με την Geely, ελπίζει να αλλάξει την τύχη της.

Το πρώτο βήμα στην πορεία της μεταμόρφωσης θα πάρει τη μορφή ενός ολοκαίνουριου SUV και η Smart έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του μοντέλου που αναμένεται να παρουσιαστεί ως concept στην έκθεση του Μονάχου, το φετινό φθινόπωρο. Ένα SUV που κάνει άμεσα γνωστό όχι μόνο το γεγονός ότι θα έχει ελάχιστη σχέση με την τρέχουσα γκάμα της εταιρίας από πλευράς μεγέθους, αλλά και ότι δεν θα μοιράζεται πολλά κοινά ούτε με το design της Smart όπως το έχουμε μάθει μέχρι σήμερα. Το νέο μοντέλο αναμένεται να έχει μήκος που θα υπερβαίνει τα 4 μέτρα, που σημαίνει ότι θα τοποθετηθεί απέναντι σε καταξιωμένα μοντέλα όπως το Ford Puma, το Renault Captur, το Nissan Juke ή ακόμα και το Mini Countryman και θεωρείται δεδομένο ότι θα προσφέρει χώρους για πέντε επιβάτες.

Δραστικές θα είναι οι αλλαγές και στον σχεδιασμό, ξεκινώντας από την κατάργηση του εμφανούς κλωβού ασφαλείας. Ο επικεφαλής της ομάδας που έχει αναλάβει το design, Gorden Wagener, περιγράφει το νέο μοντέλο ως “cool, sexy και ενηλικιωμένο αντί για χαριτωμένο και παιχνιδιάρικο” και σε αυτό το σημείο, μας αρκεί. Ούτως ή άλλως, τα σκίτσα παρότι δεν αποκαλύπτουν πολλά, μας δίνουν μία καλή ιδέα για την κατεύθυνση που έχει επιλεγεί αλλά περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα μηχανικά, καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Smart έχει γίνει και σκοπεύει να παραμείνει μία αμιγώς ηλεκτρική εταιρία. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, το SUV της Smart θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα κάνουν χρήση της SEA (Sustainable Experience Architecture) της Geely που έχει την δυνατότητα να υποστηρίξει set-ups με έναν, δύο ή ακόμα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, παρέχει επαρκή χώρο ακόμα και για μεγάλες μπαταρίες και υποστηρίζει τεχνολογία 800V. Προς το παρόν, είναι άγνωστο πόσα από αυτά τα χαρακτηριστικά θα εκμεταλλευτεί το νέο μοντέλο, όπως άγνωστη είναι και η τιμή με την οποία θα λανσαριστεί στην αγορά γύρω στο 2023, αν και η λογική λέει ότι θα είναι χαμηλότερη από  αυτήν της Mercedes EQA.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.