Έναν νέο, προσιτό ηλεκτροκινητήρα άνευ μαγνητών παρουσίασε η Mahle.

Η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης είναι το “next big thing” της βιομηχανίας αυτοκινήτου αλλά αν θέλουμε να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί βιώσιμη σε ευρεία κλίμακα και σε παγκόσμιο επίπεδο. Νέες τεχνολογίες ερευνώνται και εξελίσσονται διαρκώς όμως και τα επόμενα χρόνια θα δούμε αυτές με τις καλύτερες προοπτικές ενσωμάτωσης να περνούν στην παραγωγή. Τεχνολογίες όπως ο νέος ηλεκτροκινητήρας που παρουσίασε σήμερα η Mahle και υπόσχεται μείωση του κόστους, αυξημένη απόδοση και “περιβαλλοντική συμβατότητα” που προκύπτει από το γεγονός ότι για την παραγωγή του δεν απαιτούνται σπάνιες γαίες.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, ο πρώτος (δικός της) ηλεκτροκινητήρας άνευ μαγνητών είναι ήδη στα τελευταία στάδια της εξέλιξης του και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει είναι αρκετά και σημαντικά. Καταρχάς, όπως είπαμε, δεν απαιτούνται σπάνιες γαίες για την παραγωγή του, γεγονός που είναι εξαιρετικά σημαντικό τόσο περιβαλλοντικά, αφού η εξόρυξη αυτών των υλικών είναι συνήθως αρκετά επιβλαβής για το περιβάλλον όσο και γεωπολιτικά, αφού περί το 90% των σπάνιων γαιών που χρησιμοποιούνται στους μόνιμους μαγνήτες προέρχεται από την Κίνα. Έπειτα, ο ηλεκτροκινητήρας που έχει εξελίξει η Mahle είναι τρομερά αποδοτικός, με το efficiency του να αγγίζει το 95% σχεδόν σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας του – ένα νούμερο που μέχρι σήμερα είναι εφικτό μονάχα στα αγωνιστικά της Formula E. Τέλος, η επαγωγική και κατά συνέπεια “ανέπαφη” μετάδοση της ισχύος επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί πρακτικά χωρίς φθορές, με αποτέλεσμα να μην απαιτεί συντήρηση!

Ο ηλεκτροκινητήρας άνευ μαγνητών μπορεί αναμφίβολα να χαρακτηριστεί ως  επαναστατικός επειδή παρέχει αρκετά πλεονεκτήματα τα οποία δεν είχαν συνδυαστεί μέχρι τώρα σε ένα προϊόν αυτού του είδους. Συνεπώς, μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα προϊόν με εξαιρετική απόδοση σε συγκριτικά χαμηλό κόστος.

Δήλωσε ο Dr. Martin Berger, Αντιπρόεδρος έρευνας και εξέλιξης στην Mahle. Ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης. Ένα από τα πολλά που θα μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.