Toyota: Το κερασάκι στην τούρτα θα είναι ένα hypercar 1.000 ίππων για τον δρόμο.

Ποιος θα το περίμενε ότι μία από τις πιο… προσγειωμένες εταιρίες και ταυτόχρονα μία από τις πιο “πράσινες” θα λάνσαρε ένα αυτοκίνητο το οποίο θα κοιτά στα μάτια μοντέλα όπως η Mercedes-AMG One και η Aston Martin Valkyrie; Κι όμως, η Toyota θα λανσάρει το δικό της “halo” μοντέλο αλλά αυτό δεν θα δημιουργεί συνδέσεις με την Formula 1, όπως τα προαναφερθέντα παραδείγματα. Αντιθέτως, θα βασίζεται στο “Hypercar” που αγωνίζεται στο World Endurance Championship και θα μας υπενθυμίζει και αυτήν την πλευρά της ιαπωνικής φίρμας, ακριβώς όπως κάνει το GR Yaris για την εμπλοκή της στο WRC αλλά για πολύ διαφορετικά χαρτοφυλάκια.

Η επιβεβαίωση της προετοιμασίας ενός GR Super Sport, όπως θα ονομαστεί μάλλον το μοντέλο, ήρθε το 2018 όταν οι Hypercar κανονισμοί για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής απαιτούσε από τους κατασκευαστές να ομολογκάρουν τα αγωνιστικά τους με έναν περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων για τον δρόμο. Έκτοτε, οι κανονισμοί έχουν αλλάξει και κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο αλλά η Toyota αποφάσισε να μην κάνει πίσω από την αρχική πρόθεση της και θα λανσάρει μία road-legal έκδοση του GR010-Hybrid που έχει ήδη γράψει ιστορία κερδίζοντας τις 6 ώρες του Spa-Francochamps. Σε αντίθεση με το αγωνιστικό αδερφάκι του όμως, το GR Super Sport δεν θα περιορίζεται από κάποιο σετ κανονισμών που επιβάλλουν ελάχιστο βάρος τα 1.030 κιλά και μέγιστη ιπποδύναμη τα 680 άλογα!

Αντιθέτως, θα χρησιμοποιεί μία τροποποιημένη εκδοχή του 2.4 λίτρων twin-turbo V6 του προκατόχου του GR010-Hybrid ο οποίος θα προσφέρει στους ελάχιστους τυχερούς που θα αποκτήσουν ένα GR Super Sport τουλάχιστον 1.000 ίππους, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Πιο στενή θα είναι η συγγένεια με το τρέχον αγωνιστικό της Toyota στον τομέα του σχεδιασμού και της αεροδυναμικής με τα δημοσιεύματα να κάνουν λόγο για ορισμό του design GR010-Hybrid από το τμήμα της Gazoo Racing που ασχολείται με τα αυτοκίνητα δρόμου της εταιρίας. Αυτό που δεν ξέρουμε προς το παρόν, είναι αν η Toyota θα περιορίσει την παραγωγή του επερχόμενου hypercar της στα 20 αυτοκίνητα, όπως όριζαν οι LMH κανονισμοί. Οι κρατήσεις δεν έχουν ανοίξει ακόμα αν και η εταιρία έχει δημιουργήσει ένα σχετικό ερωτηματολόγιο που αποκαλύπτει τον τύπο του πελάτη που αναζητά. Σε αυτό, η Toyota ρωτά ποια sports cars έχει ή προγραμματίζει να αποκτήσει ο υποψήφιος, αν έχει στην κατοχή του ένα Toyota 2000GT ή ένα Lexus LFA και αν οδηγεί τακτικά σε πίστες μεταξύ άλλων. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα λοιπόν ότι η εταιρία θα επιλέξει τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες όπως έκανε η Ford για το GT και όπως κάνουν όλες οι μάρκες για τα κορυφαία μοντέλα τους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.