Το ηλεκτρικό Fiat 500e αντιμέτωπο με τον τάρανδο.

Έχουμε δει καλύτερες επιδόσεις αλλά έχουμε δει και πολύ χειρότερες. Το ηλεκτρικό Fiat 500e κατάφερε να ολοκληρώσει την δοκιμασία την αποφυγής ταράνδου με μέγιστη ταχύτητα της τάξης των 75 km/h που τυπικά καθιστά την προσπάθεια αποτυχημένη, αλλά αυτό που κρατάμε από την επίδοση του μικρού ιταλικού EV είναι η προβλέψιμη και σε κάθε περίπτωση ασφαλής οδική συμπεριφορά, περισσότερο από το αποτέλεσμα καθεαυτό. Το 500e εκτελεί την απότομη αλλαγή πορείας που επιβάλει το τεστ με σχετική ευελιξία και περιορισμένες κλίσεις ενώ το τιμόνι, η ανάρτηση και τα συστήματα ευστάθειας συνεργάζονται ώστε να παρέχουν στον οδηγό την αίσθηση ελέγχου και ασφάλειας που αρμόζει σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

Καθώς οι ταχύτητες αυξάνονταν, οι δοκιμαστές ανακάλυψαν τα όρια των Continental ContiEcoContact6 (σε διάσταση 205/45/17) που ευνοούν την χαμηλή αντίσταση κύλισης περισσότερο από την πρόσφυση και ως εκ τούτου, το 500e υπέστρεφε προς τους κώνους χωρίς όμως να ξαφνιάζει τον οδηγό με απρόβλεπτες αντιδράσεις. Με τον ίδιο τρόπο κινήθηκε το μικρό ηλεκτρικό ιταλικό μοντέλο και στο σλάλομ, εμφανίζοντας και πάλι κάποιες περιορισμένες κλίσεις αλλά και την ευελιξία που παρατηρήθηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου ενώ το stability control δεν έδειξε σημάδια παρεμβατικότητας που σημαίνει ότι το 500e συμπεριφέρεται υποδειγματικά χωρίς να βασίζεται υπερβολικά σε ηλεκτρονικά δεκανίκια.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.