Lotus Emira. Γράφει ιστορία ως το τελευταίο βενζινοκίνητο της!

Στις 6 Ιουλίου θα γίνουμε μάρτυρες στην ταυτόχρονη λήξη μίας εποχής για την Lotus και την έναρξη μίας νέας με την επίσημη παρουσίαση της Emira. Του πρώτου πραγματικά καινούριου μοντέλου της μάρκας από το Hethel της Αγγλίας και του τελευταίου που θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης καθώς όλα αυτά που είναι προγραμματισμένα για το μέλλον θα είναι είτε υβριδικά, είτε αμιγώς ηλεκτρικά.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά λοιπόν, αναφέροντας ότι “Emira” σημαίνει επικεφαλής ή διοικητής σε αρκετές αρχαίες γλώσσες. Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με στόχο την αναβίωση του πνεύματος της θρυλικής Esprit αντικαθιστώντας στην πράξη ολόκληρη την γκάμα της Lotus (Elise, Exige και Evora) με ένα όχημα που θα συνδυάζει τις αρετές όλων των προηγούμενων και θα προσφέρει άνεση, τεχνολογία και πρακτικότητα που μέχρι τώρα δεν έχουμε ξαναδεί από ένα μοντέλο της αγγλικής μάρκας. Ως βάση του φιλόδοξου αυτού εγχειρήματος έχει χρησιμοποιηθεί η αλουμινένια “Sports Car” αρχιτεκτονική της Lotus που επί της ουσίας αποτελεί μία σημαντικά αναθεωρημένη εκδοχή της πλατφόρμας της Evora ενώ στυλιστικά, ήδη από τα πρώτα teasers μπορούμε να διακρίνουμε τις επιρροές της κορυφαίας Evija. Όσον αφορά στους κινητήρες, είναι σαφές ότι η εταιρία δεν έχει πρόθεση να ανοίξει όλα τα χαρτιά της  αλλά οι φήμες που κυκλοφορούν λένε ότι η Emira θα προσφέρεται με δύο σύνολα: έναν supercharged V6 με χωρητικότητα 3.5 λίτρων προέλευσης Toyota και έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο άγνωστου προμηθευτή. Μην ξεχνάμε ότι η Lotus ανήκει στην Geely, όπως η Volvo και πιο σημαντικά, η Polestar που θα μπορούσε να βάλει το χεράκι της στον συγκεκριμένο τομέα.

Για το μέλλον μετά την Emira, η Lotus θα έχει στην διάθεση της 3 επιπλέον πλατφόρμες για να χρησιμοποιήσει για τα υπόλοιπα μοντέλα της: μία (Premium) που μάλλον θα αποτελέσει την βάση για το πρώτο SUV, μία (Hypercar) για τα ηλεκτρικά sports cars και την Electric Sports Car που εξελίσσεται σε συνεργασία με την Alpine. Στα επόμενα χρόνια, με την χρηματοδότηση της Geely, η Lotus θα μας απασχολήσει με κάτι περισσότερο από νέες εκδόσεις γερασμένων μοντέλων. Για την ακρίβεια, θα μας απασχολήσει πολύ περισσότερο, με μεγαλύτερη ποικιλία και σαφώς καλύτερη ποιότητα – γιατί δεν παίζει ρόλο μονάχα ο αριθμός των νέων μοντέλων αλλά και το πώς συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.