Fiat Toro. Για την Βραζιλία με αναβαθμίσεις.

Η Fiat αναγνωρίζει την αξία της αγοράς της Ν. Αμερικής και επενδύει σε αυτήν λανσάροντας χρηστικά μοντέλα με υψηλό value-for-money. Το πιο πρόσφατο είναι το ανανεωμένο Toro που κατασκευάζεται στην Βραζιλία ειδικά για την αγορά της Ν. Αμερικής ως το μεγαλύτερο αδερφάκι του Strada. Ένα pickup με μήκος 4.91 μέτρων και πλάτος 1.84 που το καθιστούν περίπου 5 εκατοστά μικρότερο τόσο στο μήκος όσο και στο πλάτος σε σύγκριση με το ολοκαίνουριο Hyundai Santa Cruz. Όχι ότι τα δύο μοντέλα εντάσσονται στην ίδια κατηγορία (δεν αφορούν ούτε καν τις ίδιες αγορές, αφού το Santa Cruz δύσκολα θα κατέβει στη Λατινική Αμερική και το Toro δεν πρόκειται να ανέβει στις Η.Π.Α.), αλλά για να έχεις μία τάξη μεγέθους.

Για το ανανεωμένο Toro λοιπόν, η Fiat ανασχεδίασε το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου με τα φωτιστικά σώματα να χωρίζονται σε δύο μέρη, με το πάνω να υιοθετεί LED τεχνολογία λειτουργώντας ως φλας και ως φώτα ημέρας και το κυρίως να ακολουθεί αλλά μόνο στις ακριβότερες εκδόσεις. Στις υπόλοιπες δεν είναι LED, σε αντίθεση με τα φώτα ομίχλης. Νέο design έχουμε και στην γρίλια που φιλοξενεί και τα μεγάλα γράμματα που δημιουργούν το λογότυπο της ιταλικής μάρκας ενώ το πακέτο της ανανέωσης για το αμάξωμα κλείνει με νέα σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος που είναι διαθέσιμες σε διάσταση 16 έως 18 ιντσών ανάλογα με την έκδοση.

Μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές στην καμπίνα, με κυριότερη την τοποθέτηση μίας κάθετης οθόνης 10.1 ιντσών. Αυτή είναι προαιρετική καθώς οι… υποδεέστερες εκδόσεις έρχονται με οθόνες 7 ή 8.4 ιντσών τοποθετημένες οριζόντια αλλά κάθε Toro, ανεξαρτήτως έκδοσης, εξοπλίζεται με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μία οθόνη 7 ιντσών. Αλλαγές βρίσκουμε και στα μηχανικά, με την Fiat να προσθέτει στην γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων έναν υπερτροφοδοτούμενο 1300άρη ο οποίος μπορεί να καταναλώσει είτε βενζίνη είτε αιθανόλη και παράγει 185 ίππους και 270 Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος δεν συνδυάζεται με κάποιο σύστημα τετρακίνησης αν και με άλλους κινητήρες προσφέρεται και αυτή η επιλογή, όπως για παράδειγμα με τον κορυφαίο, δίλιτρο turbodiesel των 170 ίππων και 350 Nm ροπής.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.