Το καλοκαίρι θα φέρει και το νέο Nissan X-Trail.

Για λόγους που αφορούν στον σχεδιασμό της, η Nissan αποφάσισε να λανσάρει τη νέα γενιά του X-Trail στις Η.Π.Α. (όπου ονομάζεται Rogue). Από τότε, έχει περάσει σχεδόν ένας ολόκληρος χρόνος και τώρα, η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει την έκδοση που θα λανσαριστεί στην αγορά της Κίνας αλλά τουλάχιστον, δείχνει πως δεν έχει ξεχάσει εντελώς την Ευρώπη επιβεβαιώνοντας ότι το νέο X-Trail θα κάνει την εμφάνιση του στην εκθέσεις της Γηραιάς ηπείρου το ερχόμενο καλοκαίρι.

Το design του δεν περιμένουμε να διαφοροποιηθεί αισθητά σε σύγκριση με το μοντέλο που αφορά είτε στην αγορά της Β. Αμερικής, είτε σε αυτήν της Κίνας. Εφόσον έχουμε δει αυτά τα δύο, έχουμε δει σε γενικές γραμμές και αυτό που θα κυκλοφορήσει και στην χώρα μας. Έχει περισσότερο ενδιαφέρον λοιπόν να μιλήσουμε για τα μηχανικά, για το γεγονός ότι το νέο X-Trail θα κάνει χρήση της δραστικά ανανεωμένης και αναβαθμισμένης CMF-C αρχιτεκτονικής της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi και για το ePower κινητήριο σύνολο. Γι’ αυτό ειδικότερα, αξίζει να αναφέρουμε πως ενώ μοιράζεται τα ίδια στοιχεία με ένα παραδοσιακό υβριδικό σύστημα, διαφέρει από τον κανόνα χρησιμοποιώντας τον βενζινοκινητήρα αποκλειστικά για να φορτίσει την μπαταρία, η οποία με την σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια ώστε να κινήσει το αμάξωμα.

Με πιο απλά λόγια, εκμεταλλεύεται τον βενζινοκινητήρα στο βέλτιστο εύρος λειτουργίας του και συμπεριφέρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Στο Qashqai, το σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδυαστικά αποδίδουν 190 ίππους και 330 Nm ροπής και περιμένουμε ακριβώς το ίδιο set-up να είναι διαθέσιμο και στο X-Trail. Επίσης, περιμένουμε η 4η γενιά του δημοφιλούς SUV να συνεχίσει να προσφέρεται προαιρετικά με 7-θέσια διαμόρφωση παρά το γεγονός ότι, αν ακολουθήσει τον δρόμο του “δίδυμου” Rogue, θα είναι κατά 38 χιλιοστά μικρότερο σε μήκος και κατά 5 χιλιοστά χαμηλότερο. Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε πιο κοντά στην ευρωπαϊκή πρεμιέρα του μοντέλου.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.