Η Lamborghini Miura SV είναι εκθαμβωτική ακόμα και στα πρώτα “-ήντα”.

Ήταν περίπου τέτοια εποχή κατά τη διάρκεια της έκθεσης της Γενεύης το 1971 όταν η Lamborghini παρουσίαζε στον κόσμο την Miura SV δίπλα στην Countach LP 500 που πραγματοποιούσε το ντεμπούτο της σε μορφή πρωτοτύπου στην ίδια περίσταση. Οπότε μπορείς να φανταστείς εύκολα τι γινόταν στον χώρο της ιταλικής εταιρίας εκείνη την χρονιά. Η Miura SV λοιπόν, προοριζόταν αρχικά να τοποθετηθεί πάνω από την “S” έκδοση αλλά η επιτυχία της στην αγορά σήμαινε τελικά ότι θα την αντικαταστήσει και 50 χρόνια μετά, θα γίνει ένα από τα πλέον ποθητά αυτοκίνητα με τον ταύρο στο καπό.

Έχοντας μάθει πολύτιμα μαθήματα από την παραγωγή της Miura α τελευταία 5 χρόνια, η Lamborghini παρουσιάζει την Miura SV λοιπόν. Με τον 4-λιτρο V12 πίσω από την καμπίνα να έχει αναβαθμιστεί ώστε να παράγει 385 ίππους στις 7.850 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ., πιο άκαμπτο πλαίσιο χάρη στις στοχευμένες ενισχύσεις, νέα πίσω ανάρτηση που μεταξύ άλλων αύξανε το μετατρόχιο κατά 130 χιλιοστά και νέες ζάντες ελαφρού κράματος που εκτός από διαφορετικό design, είχαν για πρώτη φορά διαφορετικές διαστάσεις εμπρός και πίσω, με τις τελευταίες να “ντύνονται” με ελαστικά πλάτους 255 χιλιοστών.

Αυτό έφερε και αλλαγές στο design καθώς τα πίσω φτερά ήταν σαφώς φαρδύτερα σε σύγκριση με την standard Miura ενώ στο εμπρός μέρος, καταργήθηκαν τα “βλέφαρα” γύρω από τα φωτιστικά σώματα όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή το φινίρισμα τους ήταν χρονοβόρο και προσέθεταν μία επιπλέον πολυπλοκότητα στην συναρμολόγηση και η Lamborghini ήθελε να μειώσει τους χρόνους παραγωγής. Μονάχα στην Miura SV του ίδιου του Ferruccio βρίσκει κανείς τα χαρακτηριστικά βλέφαρα, καμία άλλη δεν τα έχει. Ανάλογες ήταν και οι βελτιώσεις στην καμπίνα, με καλύτερες επενδύσεις, πιο μοντέρνο look και περισσότερη πολυτέλεια. Στις αρχές του 1973 η Lamborghini είχε ήδη κατασκευάσει 150 Miura SV και αυτό ήταν. Η κορυφαία έκδοση αποσύρθηκε, αν και ένα τελευταίο παράδειγμα κατασκευάστηκε το 1975 για τον Walter Wolf – τώρα αυτό απολαμβάνει την φροντίδα των ειδικών στο μουσείο της Lamborghini στην Sant’Agata Bolognese.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.