Νέο Seat Ibiza. Περισσότερη τεχνολογία, περισσότερες επιλογές.

Η 5η γενιά του Seat Ibiza κλείνει 4 χρόνια στην αγορά οπότε είναι φυσικό για την ισπανική εταιρία να θέλει να το ανανεώσει μέχρι να ετοιμάσει το μοντέλο που θα το αντικαταστήσει σε μερικά χρόνια. Η ανανέωση είναι διακριτική και συνάμα αισθητή με το Ibiza να αποκτά LED φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω και το όνομα του να αναγράφεται στο κέντρο του πορτ-μπαγκάζ, κάτω από το σήμα, σχεδόν… χειρόγραφα. Φυσικά, από το facelift δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα νέα σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος αλλά και δύο νέα χρώματα: Sapphire Blue και Asphalt Blue.

Στην καμπίνα οι αλλαγές είναι λίγο πιο ουσιαστικές καθώς η ενσωματωμένη οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έδωσε την θέση της σε μία “πλευστή” η οποία τοποθετείται στο πάνω μέρος του ταμπλό και πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού απ’ ότι του συνοδηγού και είναι διαθέσιμη στις 8.25 και τις 9.2 ίντσες ανάλογα με την έκδοση. Οι κορυφαίες “FR Sport” και “Xcellence” εκδόσεις εξοπλίζονται και με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων σε οθόνη των 10.25 ιντσών ενώ όλα τα Ibiza διαθέτουν δερμάτινο τιμόνι, φωτιζόμενους αεραγωγούς και μαλακά υλικά στο ταμπλό. Στον τομέα της τεχνολογίας, η Seat έκανε standard τη λειτουργία “mirroring” του smartphone, τοποθέτησε δύο USB-C θύρες και εξόπλισε το Ibiza με σύστημα φωνητικών εντολών ενώ στο πακέτο περιλαμβάνονται και προηγμένες λειτουργίες ημι-αυτόνομης οδήγησης όπως και το σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτό της αναγνώρισης σημάτων κ.ά.

Στην γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων για το νέο Seat Ibiza δεν βρίσκουμε κανέναν πετρελαιοκινητήρα με την ισπανική μάρκα να προσφέρει τον 1000άρη βενζινοκινητήρα είτε σε ατμοσφαιρική μορφή με 80 ίππους και 93 Nm ροπής, είτε σε υπερτροφοδοτούμενη με 95 ίππους και 175 Nm ή 110 ίππους και 200 Nm ροπής. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.5 EcoTSI με τα 150 άλογα και τα 250 Nm ροπής και για όποιον προτιμά κάτι… εναλλακτικό, η Seat προσφέρει και τον 1.0 TGI που παράγει 90 ίππους και 160 Nm ροπής και χρησιμοποιεί CNG εκπέμποντας κατά 25% λιγότερους ρύπους σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα και μειώνοντας δραστικά το λειτουργικό κόστος του οχήματος.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.