Η Skoda θα λανσάρει περισσότερες προσιτές εκδόσεις.

Αν υπάρχει μία εταιρία εντός του Volkswagen Group που να εστιάζει στο value-for-money των μοντέλων της, αυτή είναι αναμφίβολα η Skoda. Έτσι ξεκίνησε και έτσι θα συνεχίσει να πορεύεται ακόμα και κατά την μετάβαση στον εξηλεκτρισμό, εντείνοντας μάλιστα τις προσπάθειες της να προσφέρει ακόμα πιο προσιτές εκδόσεις ηλεκτρικών, υβριδικών και “συμβατικών” μοντέλων. Η τσέχικη εταιρία έχει αναλάβει τα ηνία σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Ν. Αφρική και εμπλουτίζοντας την γκάμα της με περισσότερες “entry-level” εκδόσεις, θέλει να ενδυναμώσει την θέση της και σε άλλες αγορές.

Προσθέτουμε προσιτές, entry-level εκδόσεις σε κάθε ένα από τα υπάρχοντα μοντέλα μας. Σε αυτές, το κόστος έχει μειωθεί όσο είναι εφικτό ώστε να απευθυνθούμε σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

Την ίδια στιγμή συνεχίζουμε σκόπιμα με μοντέλα όπως το Fabia Combi καθώς δείχνουν ότι η Skoda είναι σοβαρή όσον αφορά στην προσιτή κινητικότητα.

Δήλωσε ο CEO της εταιρίας, Thomas Schafer, συνοψίζοντας ολόκληρη την φιλοσοφία της Skoda μέχρι τώρα αλλά και στο μέλλον. Όπου μπορεί, θα ενσωματώσει την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού ώστε να μην υστερεί σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και να μην αντιμετωπίσει προβλήματα μελλοντικά με τις εκπομπές ρύπων της, αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί στο μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της λόγω κόστους. Από την άλλη, η εταιρία αναζητά ενεργά τρόπους να προσφέρει περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε περισσότερους ανθρώπους και ένας τρόπος να το πετύχει, θα ήταν με μία δική της εκδοχή του VW ID.3 ή με ένα αστικό μικρό που θα χρησιμοποιεί την MEB-Lite πλατφόρμα που εξελίσσει η αδερφή Seat. Μένει να δούμε προς τα πού θέλει να κινηθεί η Skoda και τον τρόπο που θα το κάνει. Σε κάθε περίπτωση, ακολουθούν ενδιαφέροντα πράγματα στο μέλλον.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.