Νέο Hyundai Bayon. Μικρό SUV με… μεγάλο χαρακτήρα!

Στην κατηγορία των μικρών crossovers ο ανταγωνισμός είναι ήδη πολύ σκληρός με πληθώρα πολύ καλών μοντέλων να διεκδικούν το δικό τους μερίδιο στην αγορά και η μάχη προβλέπεται να γίνει ακόμα πιο σκληρή με την είσοδο του Hyundai Bayon, το οποίο αποτελεί τη νέα πρόταση της κορεατικής φίρμας ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Γιατί θα ήταν… εύκολο για την Hyundai να προσαρμόσει το Venue που είναι ήδη διαθέσιμο στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, αλλά επέλεξε έναν διαφορετικό δρόμο, ελπίζοντας για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Σχεδιαστικά, το Bayon αντλεί αρκετά στοιχεία τόσο από το ελαφρώς μεγαλύτερο Kona, όσο και από το νέο i20 με το οποίο ούτως ή άλλως μοιράζεται πολλά από τα μηχανικά του. Στοιχεία όπως τα διπλά φωτιστικά σώματα και η μεγάλη γρίλια με το χαρακτηριστικό μοτίβο εμπρός, οι καμπύλες και οι γωνίες στα πλαϊνά του αμαξώματος και τα… εκκεντρικά πίσω φανάρια που στο πάνω μισό τους “εισβάλλουν” στο παρμπρίζ και στο κάτω, σε ένα μαύρο πάνελ που δημιουργεί μία ενδιαφέρουσα εικόνα εκεί που υπό φυσιολογικές συνθήκες, δεν την περιμένεις. Ανάλογη είναι και η εικόνα στην καμπίνα, η οποία μοιάζει πάρα πολύ με αυτήν του i20. Στο εσωτερικό του Bayon παρατηρούμε δύο οθόνες, με τον standard ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μία 10,25 ιντσών και αυτή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης να μετρά 8.0 ή προαιρετικά 10.25 ίντσες ενώ ομοιότητες υπάρχουν και στο design των αεραγωγών. Περιττό να αναφέρουμε ότι η Hyundai ποντάρει πολλά στην τεχνολογία καθώς στο Bayon, παρότι τοποθετείται θεωρητικά στην βάση της γκάμας της, βρίσκουμε στοιχεία εξοπλισμού όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός LED, ένα premium σύστημα ήχου της Bose, ασύρματη φόρτιση και ασύρματο “mirroring” του smartphone στο infotainment.

Όσον αφορά στα… βαρετά νούμερα, να σημειώσουμε ότι το Bayon είναι ελάχιστα μικρότερο από το Kona (-3 cm για την ακρίβεια), ελάχιστα πιο στενό και αρκετά πιο κοντό ενώ το μεταξόνιο του είναι μικρότερο κατά μόλις 2 εκατοστά με αποτέλεσμα να προσφέρει αντίστοιχους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές, με την εταιρία να δηλώνει πως το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 411 λίτρων (μεγαλύτερη από αυτή του Kona). Στα μηχανικά, δεν έχουμε απολύτως καμία έκπληξη καθώς το Bayon εξοπλίζεται είτε με τον ατμοσφαιρικό 1200άρη των 84 ίππων, είτε τον υπερτροφοδοτούμενο 1000άρη με 100 ή 120 άλογα.  Για λόγους κόστους, το Bayon δεν θα προσφέρεται με κάποιο σύστημα τετρακίνησης αλλά εκτός από το νέο, 6-τάχυτο Intelligent Manual Transmission, θα είναι διαθέσιμο και με ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Για τις τιμές και τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου crossover, περιμένουμε να φτάσει στην χώρα μας κάποια στιγμή κοντά στο καλοκαίρι.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.