Η Volkswagen θα λανσάρει τουλάχιστον ένα EV κάθε χρόνο.

Η ανακοίνωση της επιτάχυνσης του πλάνου εξηλεκτρισμού οποιασδήποτε εταιρίας δεν αποτελεί πλέον νέο. Είναι απλά κάτι που συμβαίνει, όπως η ανατολή του ηλίου και η παράταση του lockdown. Έτσι, δεν εκπλησσόμαστε από το γεγονός ότι η Volkswagen αποφάσισε να πατήσει το γκάζι στην υλοποίηση του μεσοπρόθεσμου πλάνου της, στοχεύοντας μέχρι το 2030 το 70% των πωλήσεων της στην Ευρώπη να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο στόχος αυτός είναι εξαιρετικά φιλόδοξος αν αναλογιστεί κανείς ότι μέχρι την αναθεώρηση του, το ποσοστό βρισκόταν σε ένα πιο μετριοπαθές 35%, αλλά δείχνει την πίστη της γερμανικής εταιρίας στο πρόγραμμα της αλλά και στην διείσδυση της τεχνολογίας στην αγορά. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα “συμβατικά” αυτοκίνητα περιθωριοποιούνται όμως. Η Volkswagen θα συνεχίσει να εξελίσσει τις μηχανές εσωτερικής καύσης και κάποια καίρια μοντέλα με μεγάλο ειδικό βάρος όπως το Golf και το Tiguan, θα παραμείνουν στον πυρήνα της.

Η βιομηχανία αυτοκίνητου αλλάζει με ταχείς ρυθμούς. Θα αλλάξουμε θεμελιωδώς την Volkswagen τα ερχόμενα χρόνια. Σκοπεύουμε να υπερασπιστούμε την θέση μας στην αγορά με μία καθαρή πρόταση: η Volkswagen θα είναι η πιο ελκυστική μάρκα για βιώσιμη κινητικότητα.

Δήλωσε με περίσσεια αυτοπεποίθηση ο επικεφαλής της εταιρίας, Ralf Brandstatter. Για το προσεχές μέλλον λοιπόν, η Volkswagen δεσμεύεται για το λανσάρισμα τουλάχιστον ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου κάθε χρονιά. Φέτος, περιμένουμε το καυτό ID.4 GTX, το crossover/coupe ID.5 και το αποκλειστικό για την Κίνα ID.6 προς τα τέλη του έτους. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η έκδοση παραγωγής του ID.Buzz θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της το 2022 και λίγο αργότερα θα ακολουθήσει το εντυπωσιακό “Aero B” station wagon στο στιλ του ID Vizzion concept. Μέχρι το 2025 θα προστεθεί στην γκάμα και ένα μικρό ηλεκτρικό πιθανώς με το όνομα ID.1 ενώ το 2026 θα έρθει η ναυαρχίδα που προς το παρόν γνωρίζουμε ως “Project Trinity”.

Παράλληλα, η γερμανική μάρκα ανακοίνωσε ότι τα Golf, Tiguan, Passat και T-Roc θα συνεχίσουν για μία ακόμα γενιά τουλάχιστον αφού η τεχνολογία των Μ.Ε.Κ. εξακολουθεί να είναι πάρα πολύ σημαντική αν και θα πρέπει να περιμένουμε την μεγαλύτερη ενσωμάτωση τεχνολογιών εξηλεκτρισμού για την βελτίωση της απόδοσης τους. Το πιο… τρομακτικό όμως δεν είναι αυτό, αλλά το πώς οραματίζεται η Volkswagen (και όχι μόνο) το αυτοκίνητο του μέλλοντος ως ένα “προϊόν software” και ο Brandstatter είχε το εξής να πει σχετικά.

Τα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο ευφυή και ασφαλέστερα. Ο εξηλεκτρισμός ήταν μονάχα η αρχή. Η πραγματική επανάσταση έρχεται.

Για να είναι προετοιμασμένη λοιπόν, η Volkswagen θα επενδύσει περί τα €16 δισεκατομμύρια μέσα στα επόμενα 5 χρόνια στα ψηφιακά συστήματα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης με στόχο τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Ο κόσμος του αυτοκινήτου αλλάζει και μάλιστα ταχύτερα απ’ όσο φανταζόμαστε. Το αν αλλάζει προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο εξαρτάται από την οπτική του καθενός αλλά απ’ ότι φαίνεται, η βιομηχανία αυτοκινήτου θα είναι πολύ διαφορετική την επόμενη δεκαετία και αν μη τι άλλου, έχει ενδιαφέρον που είμαστε εδώ για να ζήσουμε αυτή την θεμελιώδη μεταμόρφωση που όμοια της δεν μπορώ να θυμηθώ στο παρελθόν.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.