Infiniti: Το Projet Black S είναι επισήμως νεκρό.

Πολλά έχουν συμβεί στην βιομηχανία αυτοκινήτου συγκεκριμένα και στον κόσμο γενικότερα από το 2017. Τότε είχε παρουσιαστεί στον κόσμο το άκρως εντυπωσιακό και εξαιρετικά φιλόδοξο Infiniti Project Black S Prototype που ήθελε να είναι το όχημα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) που θα έβαζε την ιαπωνική εταιρία στον κόσμο των αυτοκινήτων επιδόσεων. Αλλά το 2017 είναι παρελθόν και το ίδιο ισχύει για το υβριδικό coupe.

Να θυμίσω ότι το Project Black S βασιζόταν στο Q60 Red Sport 400 αλλά χρησιμοποιούσε τεχνολογία F1 για να παρέχει 571 υβριδικούς ίππους χάρη στον 3-λιτρο, twin-turbo V6 και το προηγμένο σύστημα ERS (Energy Recovery System) που βοηθούσε το πρωτότυπο να επιταχύνει στα 100 km/h σε λιγότερα από 4,0 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Infiniti. Το εν λόγω project όμως ήταν “παιδί” του πρώην επικεφαλής της εταιρίας, Roland Krueger και από τότε που έφυγε αυτός για να αναλάβει το αυτοκινητιστικό τμήμα της Dyson, το Project Black S έμεινε… ορφανό.

Όχι ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια για το γεγονός. Οι τάσεις που επικρατούν στην αγορά καθιστούν αναγκαία την ενίσχυση της εταιρίας στην ευρύτερη κατηγορία των SUVs/crossovers και αυτό είναι που περιμένουν εναγωνίως οι αντιπρόσωποι της Infiniti. Μοντέλα με προοπτική να δημιουργήσουν όγκους πωλήσεων και όχι “κράχτες” που δεν έχουν απήχηση στο ευρύ κοινό. Το Project Black S λοιπόν, όσο λαμπερό κι αν ήταν, δεν θα λείψει σε πολλούς και τα δύο πλήρως λειτουργικά πρωτότυπα που έχει ήδη κατασκευάσει η εταιρία για σκοπούς δοκιμών, είτε θα χρησιμοποιηθούν με διαφορετικό τρόπο ή θα αποθηκευτούν σε κάποιο υπόγειο γκαράζ για να μαζεύουν σκόνη μέχρι να τα θυμηθεί η Infiniti μερικές δεκαετίες αργότερα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.